Mijn School & Blog Voornemens



Ik zit alweer twee weken op school en wat vliegt de tijd snel zeg! Aankomende week staan de eerste S.O.'s en proefwerken al weer klaar en moet ik de eerste projecten en presentaties inleveren. Het gaat als een speer, pfoeh. In een artikel van laatst had ik jullie beloofd dat ik mijn doelen + voornemens voor het aankomende jaar voor school en mijn blog met jullie zou delen! 

Het jaar is erg rommelig begonnen bij ons: we hebben geen mentor, we hebben vaak uitvaluren en invallers. Het ligt niet aan school zelf, maar onze (nieuwe) mentor. Nouja, dat is ook niet helemaal waar. Onze mentor van vorig jaar heeft een pasgeboren 2e dochter. Zij zou dit jaar ook onze mentor worden maar ze is nu met zwangerschapsverlof, na de kerstvakantie komt ze waarschijnlijk weer terug. Nu hebben we dus een vervangende mentor tot die tijd, alleen zit zij overspannen thuis.. We hebben dus al twee weken geen mentor en zij zou ook onze nieuwe Engels lerares worden.. Er vallen dus veel lessen uit.
De tussenuren vind ik dan niet zo erg, maar het is gewoon erg annoying dat onze lessen steeds veranderen..

Ken je het woord stress? Vast wel! Vorig jaar had ik er heel erg last van terwijl ik het zelf eigenlijk niet zo goed doorhad. Door alles wat er om mij heen (vooral in mijn familie) gebeurde kon ik me minder goed op school concentreren. Dit zag ik vooral aan mijn cijfers, die gingen de laatste 3 periodes erg achteruit. Maar ach, ik stond gelukkig geen onvoldoendes, dus ik kon gewoon over gaan! :) Dit jaar is alles anders. Alhoewel mijn moeder op dit moment erg gestrest is voel ik het ook hard bij mij aan komen. Aankomende week beginnen mijn eerste S.O.'s en proefwerken weer, en dan gaan we knallen! Wat ik vooral wil zeggen is dat ik ruim van te voren ga leren, al mijn huiswerk op tijd af wil hebben en als ik iets niet snap het gewoon aan de leraar ga vragen (wat ik vorig jaar niet deed..).




Zoals je misschien wel kon merken ben ik de laatste tijd iets minder aan 't bloggen dan dat ik normaal doe. Ik wil namelijk het jaar een beetje rustig beginnen en ik ben ook nog een beetje aan het experimenteren hoe ik het bloggen en school goed kan combineren. Ik ga natuurlijk niet stoppen als sommigen van jullie dat misschien dachten, nee oh god, never! Ik blijf gewoon om de dag artikelen maken en ik houd ze gewoon het zelfde als eerst. Ik ben nu ook tevreden met mijn lay-out dus daar hoeft ook geen werk meer in gestopt te worden!

Ga jij alweer naar school?



2 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka