My Summer Playlist ♥


Al hoewel de zomer alweer op de helft is kon ik het niet laten om een summer playlist in elkaar te zetten met de nummers die ik deze zomer erg vaak draai. Of je nou nieuwe muziek nodig hebt voor als je op reis gaat met de auto, je lekker op het strand muziek wil luisteren met je oortjes in of je gewoon thuis je stereo lekker hard aan wil zetten, ik heb wat leuks voor je op een rijtje gezet!

Bang Bang - Jessie J, Ariana Grande & Nicki Minaj


This Is How We Do - Katy Perry   


Come Get It Bae - Pharell Williams  


BO$$ (BOSS) - Fifth Harmony


Shower- Becky G


Wasted - Tiësto ft. Matthew Koma


Maps - Maroon 5



Welke nummers staan er op jouw summer playlist?


4 opmerkingen :

  1. Jaa, Wasted en Maps zijn hele leuke nummers! Ik vind Salsa Tequila echt een zomerhit :) Die vind ik heel leuk om te luisteren! Verder luister ik graag de 'summer wave' playlist van Erica Mohn Kvam (Noorse blogger van l0ve.blogg.no) op Spotify omdat daar echt superleuke nummers tussen staan :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nummers, vooral die nieuwe van katy is heel leuk! Het eerste liedje hoorde ik afgelopen week op de radio, wat een grappige combi van zangeressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier staan zeker een aantal leuke nummers bij die ik nog niet kende!
    bedankt voor het delen ;)

    xx julia <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Salsa Tequila, Problem en This is how we do zijn mijn favoriete liedjes van het moment!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka