Birthday Wishlist 2





















Oeeh, I'm excited, want over 6 daagjes ben ik alweer jarig! Weet je nog dat ik een tijdje terug een Birthday Wishlist had gemaakt? Eigenlijk stond daar niet zoveel op behalve dat ik (waarschijnlijk) een kaartje van Katy Perry voor mijn verjaardag zou krijgen en dat ik niet zo zeer andere specifieke wensen had. Nou, dat laatste is een beetje veranderd, want al een tijdje smacht ik naar de producten die ik op mijn bovenstaande wishslist heb gezet. 

1. The Maze Runner: Toen ik een aantal maandjes geleden de trailer van de verfilming van het boek zag was ik meteen enthousiast, en vooral omdat Dylan O'Brien er inspeelt. (Hij is zo cute en is bekend van Teen Wolf.) Omdat de film (voor mijn gevoel) nog lang niet in de bios draait leek het me erg leuk om het boek eerst te lezen. Dat heb ik ook met TFIOS gedaan, en alhoewel die twee bijna exact het zelfde waren vond ik het alsnog erg gaaf!

♥ 2. NYX Blush: Bij al die Amerikaanse (en ook Nederlandse) beauty guru's zie je altijd de NYX blushes voorbij komen. Ik ben gek op blush en door het door mij gebruikte Milk Jumbo Eyepencil ben ik al erg te spreken over NYX. Ze zijn op zich niet heel prijzig, dus zijn ze makkelijk één voor één binnen te halen, hahah!

♥ 3. NYX Butter Gloss: Ja, weer een product van NYX, sorry :$ Eigenlijk is dit een beetje hetzelfde verhaal als hierboven verteld. Ik wil sowieso dit jaar naar school lichte kleurtjes lipgloss en/of lipstick dragen en alhoewel mijn lipstick en lipgloss collectie niet super uitgebreid is met allerlei verschillende kleuren leek het me fijn om een groter assortiment in huis te hebben waaruit ik elke dag een ander kleurtje kan kiezen. De textuur van de Butter Glosses moet heel fijn zijn!

♥ 4. Malm Toilettafel van Ikea: Eigenlijk heb ik nog een goed bureau nodig waarop ik mijn huiswerk kan maken. Als extraatje dat er een lange lade inzit waarin ik dan mijn make-up kan doen :D Ik vind deze toilettafel ohzo mooi, vooral door de glasplaat die erop ligt..

5. Killer Queen Oh So Sheer Eau de Parfum van Katy Perry: Toen ik de normale versie van Killer Queen voor het eerst rook was ik meteen verkocht. Toch heb ik 'm keer op keer niet gehaald omdat ik nu nog 3 andere parfums heb die ik eerst op wil maken en omdat ik mijn geld liever wou bewaren (wat nu trouwens wel op is, hahah). Toen ik hoorde dat er een Limited Edition van de parfum kwam die frisser zou zijn en in een ander jasje zou zitten was ik nog enthousiaster. En toen kwam er nog iets bovenop. Toen ik op de website van ICIParisXL belandde zag ik dat 'ie afgeprijsd was van € 50 naar € 20 voor 100 ml. Say whaatt? Hij staat nu definitely op mijn wishlist, dus ik hoop echt heel erg dat ik 'm krijg, I want it so badly.. Love you Katy! 

Wanneer ben jij jarig?


3 opmerkingen :

  1. Hele leuke wishlist, die parfum lijkt me erg lekker! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist, titel komt me erg bekend voor, haha, geeft niks! Die toilettafel van de IKEA ziet er inderdaad heel mooi uit! Het luchtje klinkt heerlijk en wat een prachtige fles. Ik ben net jarig geweest maar dat wist je al. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welke kleur lipgloss en blush zou je het allerliefst willen dan?

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka