Bohemian Is My Thing

Zo, daar ben ik weer, terug van een heerlijke en fantastische week in Valencia. Wat was het leuk! Het weer, de leerlingen, de omgeving, gewoon alles was mooi. Komende we(e)k(en) kun je veel posts verwachten waarin ik veel foto's met je deel, de dagen omschrijf  en natuurlijk twee outfitposts online zet waaronder deze. Ik wil weer terug. Ik heb het nu alweer gehad met school, haha. 

Ik heb deze foto's op de laatste dag gemaakt toen we met beide scholen naar het strand gingen. Het was dertig graden en de zee was lekker fris. Ik had die dag een nieuw jurkje aangetrokken die ik een aantal dagen geleden gekocht had bij de Primark. Deze outfit is lekker simpel. Barefoot and a dress. Ik vind de details in dit jurkje zo leuk! 




Aaaah, ik wil terug! De week was echt zoooooooo gaaf, fantastisch, leuk, gezellig, oh my god. Binnenkort horen jullie meer! :)




Jurkje Primark | Zonnebril Kruidvat | Bikini Hunkemöller


Wow, oeps, een beetje veel foto's. Ik kan zo genieten van de achtergrond ♥ 


10 opmerkingen :

  1. Wat staat dit je leuk zeg!
    Echt een heel tof patroontje ook :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een gaaf jurkje! En ahh ik krijg helemaal de zomerkriebels van deze prachtige foto's haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's! Ik krijg er echt een zomergevoel van! Leuk jurkje ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie foto's zeg!
    Je ziet er super uit, ik hou zelf ook veel van deze stijl :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige locatie om je shoot te doen! Heel mooi! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat een leuk jurkje! En prachtige foto's, je staat er echt mooi op. Wat heerlijk zeg 30 graden, jammer dat je weer in Nederland bent want het weer is hier echt horrible haha! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wauw, wat een mooie outfit! Ik vind het jurkje echt heel erg leuk. Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin had in Valencia, super jaloers! Zoiets zou ik ook wel meegemaakt willen hebben, hihi. Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's! Ik vind deze outfit in elk geval al super leuk om te zien! Hele mooie foto's ook!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka