inspiration.


Daar lig je dan ziekjes op de bank. Hoestend en proestend onder een lekker warme deken, Gossip Girl kijkende. Ik ben eigenlijk niet helemaal in de stemming om te bloggen, en omdat ik dit weekend (bijna) alleen maar ziekjes op de bank heb gelegen ben ik er ook niet aan toegekomen om foto's en een video te maken. Sorry! Alsnog wilde ik deze week wel wat van me laten horen, dus heb ik vandaag wat inspiratie voor jullie. Ik heb deze collage samengesteld met allerlei foto's die op mijn Tumblr te vinden zijn. Nog een fijne maandag middag!


11 opmerkingen :

  1. Heerlijke inspiratie. Ik ben echt gek op Tumblr. Heel erg veel beterschap trouwens x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je hebt het dus ook flink te pakken. Hopelijk wordt je vlug beter! Leuke inspiratie heb je gemaakt! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke inspiratie. Ik hoop dat je je snel terug beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie inspiratie, beterschap!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg veel beterschap, hopen dat je gauw weer beter word! Ach ja, het heerst, en dat is niet bepaald leuk. Leuke inspiratiepost!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie inspiratie! Vind het altijd leuke artikels, heel veel beterschap! <3

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award :)

    Liefs,
    Didem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto`s, krijg hierdoor helemaal zin in de lente! Ik heb je blog pas net ontdekt en ben je meteen gaan volgen via bloglovin, wat heb jij een leuke blog. Hopelijk neem je ook nog eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke inspiratie heb je bij elkaar gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka