Ráwr

Het is weekend, yay! Althans, nu ik dit schrijf is het zondag morgen, wat betekent dat we morgen alweer naar school moeten :( De Spanjaarden zijn weer weg, en alhoewel het een erg leuke week was ben ik wel blij dat ze nu weer terug zijn. Nu heb je je eigen privacy weer terug en kan je doen wat je graag wil doen, zonder er op te letten dat de ander dat ook leuk moet vinden, hahah! 

Ik heb trouwens samen met paps een nieuwe camera gehaald. Ik wou al een tijdje een nieuwe, dus besloten we om er samen één te halen. He, dat scheelt! Je kan er ook mee filmen *hint hint*. Hij is erg klein en compact, maar nog beter dan die grote kasten van Canon bijvoorbeeld. We hebben ook een tussenring gehaald met E aansluiting zodat ook onze lensen er op passen. Maar die hebben we laatst naar Sony gestuurd om geüpdate te worden, want anders stelde hij niet scherp. De lens die bij de camera geleverd is is niet super. Maar ach, binnenkort wanneer ik de camera beter doorheb en de andere lensen er op zitten, zegt mijn vader dat je er prachtfoto's mee kan maken! Zou ik binnenkort wat meer vertellen over de camera in een apart artikel?

Weet je wat echt balen is? Het shortje die je hierboven ziet was dus blijkbaar al kapot toen ik hem meenam uit Amsterdam (ik zag er wel een draadje aan hangen, maar we waren zo aan het haasten dat ik dacht dat dat wel gemaakt kon worden). Niet dus. Het stomme nog, ik ben de bon kwijt. Ik was er nog zo blij mee :(

 Shirt Forever21 | Vestje Esprit | High-Waisted Short Forever21 | Boots H&M




6 opmerkingen :

  1. Leuke outfit! :) Maar wat jammer dat de short kapot is, ik kan me voorstellen dat je baalt, hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit, ik vind je shortje echt heel tof! Balen dat ie kapot is, maar kan je hem dan niet ergens naar toe brengen waar ze hem kunnen laten maken? Misschien een ideetje want het is te zonde om hem weg te doen! Enne... altijd bonnen bewaren, haha. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik was er ook al meteen mee naar mijn moeder gegaan, maar ze zij dat 'ie op de verkeerde plek (net naast de naad ofzoiets) kapot was, en dat dat niet meer te maken is... :( Ik wil die bon echt terug, ik heb 'm in ieder geval neit weggegooid, haha! Liefs

      Verwijderen
  3. Hele leuke outfit! En leuke foto's! Balen dat het shortje kapot is, want hij is echt heel erg mooi! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die outfit! Balen van je shortje zeg! Ben benieuwd naar je camera, is het soms een systeemcamera? :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka