A Blue Nightsky


Yay, mijn eerste echte outfitpost op Sallusion.nl! Ik ben blij! Het Action truitje dat mijn moeder laatst voor mij meenam motiveerde mij om er een aantal foto's van te maken. Met als main onderwerp: hoe je een goedkoop kledingstuk leuk kan combineren zodat anderen eigenlijk niet merken dat het zo'n koopje was! 


H&M Skirt // Action Truitje // Bijou Brigitte Ketting // Vans Schoenen

Ik zit nu net 2 daagjes in het zonnige & heerlijke Spanje! De eerste week (dus nu) is mijn vriendin meegegaan (Lotte, voel je aangesproken). We staan op een mini camping van vrienden van mijn ouders en gelukkig is er een zwembad, yay! Ook de zee is lekker dichtbij en we hebben ons voorgenomen om ook naar een waterpark te gaan. 
De andere twee weken komen mijn tante en (bijna) oom nog een weekendje langs en voor de rest ben ik daar twee weken (in totaal drie) met mijn ouders. We gaan leuke stadjes bezoeken, lekker eten en veel ondernemen! Ik heb er zin in! 



Heb jij nog een reisje gepland staan?

6 opmerkingen :

  1. Wat een leuke outfit, leuk gecombineerd! Heel veel plezier in Spanje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Action heeft soms echt super leuke dingen! Leuk gecombineerd! Geniet nog even lekker in het zonnige Spanje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow had niet eens door dat ie van de action was!! Superleuk Sam!! Xx Nova

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that outfit en dat rokje looks so pretty!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je outfit echt leuk! Ik heb de trui ook, haha! Hij zit zoo fijn! Heel leuk gecombineerd! En heerlijk zeg, Spanje! Geniet van je vakantie! Ik heb niks gepland staan, lekker rustig aan doen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, ik ben gek op outfits met skater skirts! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je daarom ook meteen gaan volgen via bloglovin, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka