Flowery Garden






Onze tuin is altijd al één van mijn favoriete plekjes geweest in en rond ons huis: en vooral in de zomer. Normaal kwam mijn opa elke zomer onze tuin doen want hij vond het immers geweldig en wij konden er dan weer van genieten (oké, een beetje té, maar goed). Nu mijn opa er niet meer is heeft mijn moeder het opgepakt. Het is lang niet zo mooi en bloemerig dan als mijn opa het deed, maar alsnog is het pretty


Veel van de groene planten moeten natuurlijk nog bloeien, dus over een aantal weekjes is het hier lekker fleurig! Ik vind het echt hartstikke leuk, zo'n tuin. 

3 opmerkingen :

  1. wauw wat een mooie herinnering ook, het is inderdaad heel erg pretty. Bloemen zijn altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauwie, echt prachtige foto's! Prachtig dat de tuin ook een goede herinnering heeft. ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie foto's zeg!

    Ik kom helemaal in de zomer stemming :)

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka