Room Details ♥


Een aantal van jullie vroegen of ik een keer een Room Details artikel wilde maken. In het begin wist ik niet zo goed waar ik dan die foto's van moest maken, want zoveel kleine details zijn er nou ook weer niet in mijn kamer. Toch heb ik maar wat geprobeerd, en hoe vreemd het ook is, mijn foto's zijn alweer grijzig terwijl ze PNG zijn.. 





Ondanks de slecht gelukte foto's maken deze details mijn kamer zoals ie nu is; rustig, overzichtelijk en vertrouwd. 
Wat is jouw mooiste room detail?

3 opmerkingen :

  1. Ik vind de foto's best mooi geworden hoor, vooral die bloemen in het vaasje! Je kamer is heel mooi, ik hou wel van een rustige kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind ze prachtig! Ze zijn helemaal niet slecht hoor! Ik vind de laatste zin echt super inspirerend, hele mooie quote! Tof hoe je hem gefotografeerd hebt! Je kleine details vind ik heel mooi en je dromenvanger ook, hihi! Je kamer vind ik echt mooi, dat witte vind ik zoo waanzinnig tof in een kamer! Stiekem wel een beetje spijt van mijn behangkleur, ach, over 2 jaar ben ik waarschijnlijk het huis uit en heb ik mijn eigen woning, hihi! :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie bloemen, leuk hoor!

    xoxo julia

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka