My Jewellery


Vroeger toen ik klein was was ik al dol op leuke ringetjes door mijn oren, gevlochtte armbandjes om mijn armen en een subtiele ring om mijn vinger heen. En eigenlijk is dat de laatste paar jaren heel erg geminderd. Ik draag af en toe nog wel een ketting, maar dat is het dan ook. Ik kreeg een leuk pakketje van MyJewellery met een paar oorbellen en een schattig armbandje. 


Dit zijn de oorbellen! Een grote gouden ring met een aantal bedels eraan. Ik vind het er erg mooi uitzien, maar zelf ben ik er niet zo van. Het doet mij er ouder uitzien en ook doet het best zeer aan mijn oren, ik ben het gewoon niet zo gewend denk ik. 




Ik heb trouwens een nieuw ondergrondje voor mijn foto's ontdekt! Ik heb een tafeltje wat beneden in de woonkamer stond en gediend werd als glas- en eet tafel mee naar boven genomen. Ik ga er snel mee experimenteren en kijken wat leuk is! 

Ik ben ook super druk met school.. Het is gelukkig wel de laatste week voor de Meivakantie, nog even bikkelen en dan lekker twee weekjes vrij. Ik ga onder andere ook nog in Amsterdam shoppen (yaass). 

En dit is het armbandje! Het doet me een beetje denken aan the bohemian style, haha. Ik vind het steentje wel erg leuk en zeker draagbaar voor de zomer/lente. De kleurtinten die erin zitten spreken me eigenlijk best wel aan. Het mintblauwe steentje geeft het net wat meer frisheid en pit. 




MyJewellery verkoopt naast sieraden ook kleding en andere leuke items! Neem zeker eens een kijkje op hun webshop. 

Wat zijn jouw favoriete sieraden?


4 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka