FOTD: springfling


Toen ik me aan het opmaken was kreeg ik ineens het idee om er een lente look van te maken en die met jullie te delen. Ik heb een lekkere frisse, simpele en snelle look gemaakt waar je misschien wel wat inspiratie uit kunt opdoen! Laten we beginnen. 

Als eerst bracht ik wat primer en een beetje CC Cream aan op de plekjes waar dat nodig was. Verdere rode plekjes die je daarna nog kon zien heb ik lichtjes weggewerkt met een camourflage cream. Op mijn donkere kringen bracht ik wat lichte concealer aan om ook meteen een beetje te highlighten. Daarna poederde ik het geheel af. 














Ik countourde mijn gezicht lichtjes met een koele kleur, en bracht daarna weer wat warmte terug in mijn gezicht met een warmere bronzer. Ik bracht een fel roze/peachy blush aan, en tot slotte een lekker laagje highlighter!














Op mijn ogen bracht ik een glitterende bronze cream eyeshadow aan en blendde dat een beetje naar boven met een fluffy blending kwast. Op mijn binnenste ooghoeken bracht ik een mooie witte shiny kleur met een gele ondertoon aan, waardoor mijn ogen wat groter en frisser lijken! Ik bracht in plaats van eyeliner zwarte oogschaduw aan, hierdoor ogen mijn wimpers voller en langer. Tot slot bracht ik een mascara en wat wenkbrauwgel aan! 


Als allerlaatst bracht ik een fris en felgekleurde lipbalsem aan om de gehele look af te maken!













Producten die ik heb gebruikt:

Fix & Perfect Pro Primer van Rimmel London
CC Cream in 40 Fair van Max Factor
Pro Longwear Concealer in NC15 van M.A.C. review
Camourflage Cream in 010 Ivory van Catrice
True Match Super-blendable Powder in Golden Sand van L'Oreal Paris review
Powder Blush in 11 Taupe van NYX
Natural Bronzer in 021 Sun Light van Rimmel London
Colorete Multitono in 02 van Dolce Vita
MSF in Soft and Gentle van M.A.C. review

Color Tatoo 24hr in 35 On and on Bronze van Maybeline New York
Cat's Eyes Palette in 001 Denim Storm van Miss Sporty
Undress Me Too palette, gebruikte kleur is Corrupt van MUA
Lash Sensational Lash Multiplying Mascara van Maybeline New York
Lash & Brow Gel Mascara van Essence

Babylips Electro in Strike a Rose van Maybeline New York review

Wat is jouw favoriete lente lipkleur?

8 opmerkingen :

  1. Hele mooie look! De foto's zijn echt ook weer prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, supermooie look die voor alle dagen kan! Ik vind vooral je Babylips lipbalsem erg mooi! Supermooie foto's heb je gemaakt zeg, wauwie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lippen vielen me gelijk op, wat een mooi kleurtje! Echt een lente kleurtje inderdaad. Mooie look! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look! Vind de kleur die je op je lippen hebt echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie look en mooie, lichte foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka