Improvements


Ik heb het gevoel dat het persoonlijke tintje aan mijn blog steeds meer wegvaagt. Dit vind ik super jammer omdat ik het juist heel erg leuk vind om mijn hersenspinsels met jullie te delen. Daarom wil ik ook regelmatiger persoonlijke posts schrijven, wat eigenlijk over van alles kan gaan. Ik heb mijn lay-out trouwens weer iets aangepast, zie je het verschil?

Ik ben echt niet snel tevreden met dingen op bloggebied. Bijvoorbeeld wanneer ik een foto heb gemaakt en er een klein mis detail te zien is, wil ik het overnieuw doen. Ik weet dat ik perfectionistisch ben, en dat daar als blogger zijnde voor- en nadelen bij komen kijken ben ik wel achter gekomen. Natuurlijk is het fijn om kleine details te verbeteren, maar ik merk dat mensen in mijn omgeving er soms een beetje om moeten lachen. Ik trek me er niet zoveel van aan omdat ik mijn manier van werken fijn vind. Soms merk ik het ook wel dat ik een beetje door kan ratelen, maar ach, zo ben ik nou eenmaal.

De foto voor dit artikel heb ik trouwens met m'n nieuwe 50 mm lens gemaakt, en oh, wat ben ik verliefd op dat ding! Ik heb nog niet echt de kans gekregen om 'm goed uit te proberen omdat we 'm pas net een paar dagen hebben, maar ik weet wel bijna zeker dat ik er vanaf nu al mijn foto's mee ga maken. Het is trouwens een oude lens van Marktplaats. Hij is van glas en hij werkt fijn! Het enige nadeel is, is dat je 'm handmatig moet focussen, dus bij sommige foto's en zelfs video's kan dat even een pitty worden, maar wanneer ik 'm beter onder de knie heb moet ik daar geen last meer van hebben!

Ik ben echt zo into de fotografie de laatste tijd. Ook dat wil ik graag meer naar voor brengen op mijn blog. Ik heb de lay-out ook weer aangepast waardoor ik nu nog grotere foto's heb. Ik vind dat zo mooi! Ik denk dat ik mijn eigen stijl steeds verder ontwikkel, of hoe je dat ook zegt, haha!

Aankomende week word echt zwaar op school, en die weken daarop trouwens ook. Maar nog één weekje knallen en dan hebben we ook een lekkere week vakantie! Ik ben van plan om veel voor mijn blog te gaan doen - dit zeg ik echt altijd, maar houd me er niet zo vaak aan - met name nieuwe video's maken en die vooruit plannen. Heb jij trouwens mijn allereerste video gezien? Klik hier als je 'm wil bekijken, en vergeet vooral niet om je te abonneren!

Zou jij vaker persoonlijke posts willen lezen?

6 opmerkingen :

  1. Heel mooi filmpje. En ik ben heel benieuwd naar de foto'smet je nnieuwe lens!
    Xx Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 50mm lens is inderdaad ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ben soms ook perfectionistisch, maar juist totaal niet op bloggebied. Wat ook wel zijn nadelen heeft eigenlijk. Je lay-out is echt heel erg mooi geworden, en mooie foto! Alvast een fijne vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! De 50 mm lens is inderdaad fijn! Veel succes met school, voor mij komen er ook drukke weken aan.. niet altijd leuk.. Fijn weekend Sam! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, over een week heb ik ook vakantie! leuk om een persoonlijk artikeltje te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het helemaal, dat je niet snel tevreden bent met je blog als er iets niet goed is. Leuk dat je een 50mm lens hebt! Ga je er een artikel over schrijven? Ik heb je video nog niet gezien, die ga ik nu even bekijken :) liefs xo

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka