Spring Vibes with Sheinside.com

De laatste paar dagen (of eigenlijk weken) heb ik heel erg de neiging om mijn gardarobe eens flink aan te vullen met fashionable lente en zomer kleding, aangezien het steeds warmer wordt. Je kunt me daarom ook steeds vaker op verschillende webshops vinden waar ik al lekker aan het rond snuffelen ben. Mijn plan is om een aantal maanden te sparen (disclaimer: daar kan ik me nooit aan houden, ik geef bijna altijd wel wát uit) en daarvan uiteindelijk heeeel veel nieuwe items te halen. Tot die tijd zwijmel ik lekker weg bij mooie skirts en croptops die ik onder andere op Sheinside.com tegenkom. Wat een leuke webshop!


*Klik op het hartje om naar het product te gaan

Purple Spaghetti Strap Tribal Print Vest

1. Deze top vind ik echt super leuk en straalt naar mijn mening een beetje dat boho effect uit, wat ik trouwens dit seizoen heel vaak in de winkels heb zien hangen!

Blue High Waist Ruffle Flare Skirt

2. Als je me wat langer volgt of gewoon vaak naar mijn outfitposts kijkt weet je misschien wel dat ik een obsessie voor skirts heb! Ik heb er een paar, maar voor de lente/zomer is dat eigenlijk alleen maar mijn mintgroene skirt. Toen ik deze zag was ik meteen om. Een super mooi blauw pastel kleurtje die perfect bij dit seizoen past!

White Half Sleeve Floral Crochet Blouse

3. In het begin twijfelde ik even of ik deze top wel of niet in de collage zou stoppen, wat ik uiteindelijk toch gedaan heb. Ik vind de top wel iets speciaals hebben, al kan ik niet helemaal plaatsen wat dat precies is. Misschien dat de mouwen doorlopen met alleen doorzichtig kant? Tja, ik vind 'm top!

White Half Sleeve Floral Pockets Kimono

4. Aaahh, kimono's! Nog zo'n dingetje dat dit seizoen in is! Ik kan maar geen leuke kimono's vinden, allemaal zijn ze zwart en/of zonder bloemenpatroon wat ik juist zoek. Lucky me, deze is wit én met een bloemenprint!  

Black Round Neck Geometric Print Crop Vest

5. Wat je nu ook steeds vaker ziet zijn halter tops, nou is dit er geen, maar het komt er wel een beetje bij in de buurt vind ik. Ik vind vooral het tribal patroontje wat het 'm doet!

Blue High Waist Denim Shorts

6. Deze high-waisted short vind ik echt heel erg gaaf! Ze geven een beetje die oldies look, als je weet wat ik bedoel. De zakken zitten wat hoger op de achterkant en dat geeft het een erg leuk effect!

White Spaghetti Strap V Wire Shift Dress

7. Deze jurk doet lijkt me echt perfect voor die avonden dat je op vakantie bent en je uit eten gaat. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel geeft 'ie me, haha! Ik denk dat hij ook erg leuk te combineren is met een kimono of ander jasje.

White Spaghetti Strap Lace Vest

8. De top lijkt misschien een beetje blauw maar dat komt door de blauwgekleurde achtergrond die ik weggegumd heb. Het is een mooie witte kanten crop top die ik erg graag zou willen.

Black Buckle Strap Platform Sandals

9. Deze blok/plateau-sandalen lijken mij ge-wel-dig! Ze hebben ze ook in het wit, maar ik wist niet zeker of dat leuk met alles te combineren was. Maar alsnog, gave dingen!

Grey Long Sleeve Lace Dipped Hem T-Shirt

10. Deze dunne trui lijkt me heerlijk voor die wat koudere dagen en lijkt me ook super leuk te combineren met een skirt of high-waisted short. De voorkant valt een stuk korter dan de achterkant en ook hangen er een soort franjes van kant aan.

Beige Long Sleeve Casual Loose Pockets Coat

11. Tot slot heb ik voor deze jas gekozen! Ik heb eigenlijk nog niet een goede lente jas en deze deed me denken aan een trenchcoat met waterfall effect. Volgens mij is het dat ook, haha. Ik vind hem erg tof en eens een keer anders dan zwart.

Heb jij al eens iets besteld bij Sheinside?


5 opmerkingen :

  1. Aah zo mooi allemaal! Ik zou daar wel eens willen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een toffe items! Die jas en dat rokje vind ik heel mooi<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind al deze items eigenlijk wel heel erg mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke dingen! Ik kan ook echt niet wachten om lekker zomer kleren te gaan shoppen! Ik kende deze webshop nog niet, maar wauwe wat een super leuke kleren hebben ze! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka