Flormar Lipsticks













In de vakantie heb ik met Lotte in Enschede geshopt en we zijn toen bij de Primark en onder andere ook bij het nieuwe Flormar filiaal geweest. Ik heb 3 lipsticks gekocht en ik ben vooral heel erg blij met de donker paarse/rode kleur die ik eerder dit jaar in Amsterdam ophad maar niet had meegenomen. Vandaag deel ik een ander soort review met jullie!

De lipstick die ik hierboven draag heet Stylish Carmine. Een matte peachy rode kleur die naar mijn mening erg geschikt is voor de zomer. Ik kwam er nadat ik 'm gekocht had achter dat mijn moeder dezelfde kleur een aantal maanden terug heeft gehaald, haha, oeps.

De lipstick die ik op bovenstaande foto draag heet Natural Rosewood. Het is een matte nudekleur met een roze/peach ondertoon wat ik erg mooi vind, vooral voor in de winter! Ik ben de afgelopen tijd erg aan het experimenteren met lipsticks, vooral de wat natuurlijkere tinten. 
Hier draag ik Burgundy Mission. Het is echt zo'n gave kleur! Op mijn lippen ziet 'ie er erg donkerrood uit terwijl 'ie op de swatch hieronder veel paarziger over komt. Alsnog vind ik het een super mooie lipstick en ik ga 'm zeker dragen naar de bruiloft van mijn tante (ik heb daar zoveel zin in! Mijn jurkjes komen binnen een paar dagen binnen, yay!). 

Van links naar rechts: Natural Rosewood, Stylish Carmine en Burgundy Mission.



De lipsticks voelen stuk voor stuk erg zacht aan en de matte lipsticks trekken niet als een gek in de lijntjes, fijn! Ik heb verder niet echt veel aan te merken op de lipsticks omdat ik ze simpelweg erg mooi en fijn vind! Ze blijven erg, erg lang zitten en dan met name Burdundy Mission. Toen ik de swacthes van mijn hand af wilde halen bleef deze subtiel over en bleef een dagje zitten, haha! 

Flormar zit in Amsterdam en Enschede. 

Kende jij Flormar al?




11 opmerkingen :

  1. Burdundy Mission vind ik erg mooi! Lijkt me ook een erg geschikte herfstkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren en wat een prachtige foto's! Wauw. <3 Je blog heeft echt een prachtige uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren, ze staan je ook heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Ik vind persoonlijk die paarse het mooist maar anders staan ze je allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Burgundy Mission vind ik echt prachtig, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren! Ik vind Natural Rosewood vooral prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kleurtjes! Ik vind vooral Burgundy Mission je heel mooi staan! Afgelopen zaterdag liep ik de Flormar ook binnen in Amsterdam (die blijkbaar nieuw was want er hingen ballonnen voor de ingang en even later zag ik ze tassen uitdelen). Ik moest gelijk aan je artikel denken, haha. Mooie foto's heb je weer gemaakt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze lipsticks vind ik erg mooi, net als de foto's die je erbij hebt gemaakt <3

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een mooie foto's ook! Mij lijkt ook burdundy mission erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sammm! Je moet ook even een tutorial van hoe je naar de bruiloft gaat doen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka