4 Things I ♥ About Autumn


We weten inmiddels allemaal wel dat de herfst nogal zonnig begonnen is dit jaar, toch waren er af en toe een aantal flinke buien, net zoals nu, maandag avond. Ik zit lekker Masterchef in bed te kijken en ondertussen zit ik dit artikel te typen. Ik kan vaak niet wachten tot de herfst begint en met name de gezelligheid, de warmte van de openhaard die aan gaat als je uit school komt, de lekkere warme chocolademelk en natuurlijk de fluffy sweathers. Vandaag deel ik de vier dingen die ik het allerleukste aan de herfst vind! 


Movie time
Er is niks fijner en relaxter om een film in bed te kijken met een warme kop chocomelk als je uit school komt. Natuurlijk moet er huiswerk gemaakt worden, maar af en toe is me time ook wel eens nodig. Ik neig de laatste tijd heel erg naar kerst- en romantische films, gewoon omdat me dat zo'n, tja, een soort van warm achtig gevoel geeft. You recognize that? Ik heb dan echt het gevoel dat het ieder moment kan gaan sneeuwen, but ok, ik dwaal een beetje af. Nou ja, in ieder geval heb ik een nog grotere obsessie met films in de herfst dan dat ik al had. 

Sweater weather
De tijd van het jaar is angebroken dat je alle shortjes en tanktops weer in de kast kan leggen en je sweathers en skirts weer aan je rek kan hangen! Ik vind de herfst echt het ideale seizoen om je kleding leuk te combineren: je kan nu namelijk meerdere laagjes aan wat ik erg leuk en comfy vind. Ook kun je lekker in je sweather wegkruipen terwijl je je huiswerk maakt, dat geeft altijd zo´n cozy feeling, I ♥ it

New clothes on my mind
Ook heb je voor dit seizoen een excuus om weer een nieuwe lading kleding naar binnen te halen, want tja, al die sweathers en warme broeken die je nog had heb je vorig jaar 'perongeluk' weggedaan. 

Warme choc, pepernoten en light the candles
Yum, met deze combinatie zit ik zo in de wolken. Gewoon goddelijk kan ik je zeggen. Een lekkere kop warme chocolademelk met een handje pepernoten en voor je staat een lekkere geurkaars die je doet denken aan appel + kaneel of speculaaskoekjes. Er is niks beter dan dit, echt niet

Wat vind jij leuk aan de herfst?



3 opmerkingen :

  1. Leuk artikel, ik kom helemaal in de herfstmood! :) En o ja, het is trouwens sweater i.p.v. sweather, maakt niet uit!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heei je hebt echt een superleuke blog! Ik heb er ook een met een vriendin van mij maar die is lang niet zo goed als die van jou, heb je misschien wat tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel je helemaal, ik hou zo van de herfst!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka