Catrice Make Up Blending Sponge

Toen ik laatst eventjes met mijn moeder naar de stad ging kwamen we 'per ongeluk' in de Kruidvat terecht omdat we nog een nieuwe conditioner nodig hadden. Je weet vast al hoe dat gaat, ik in een Kruidvat filiaal. Uiteindelijk kwam ik met twee herfstachtige nagellakjes van Essence, een liplaquer van NYC en deze Make Up Blending Sponge van Catrice thuis. Ik kon niet wachten om deze spons te testen en om te kijken of hij nou echt zijn geld waard is of niet. 



De spons in vormgegeven in een doorzichtig plastic doosje dat nogal budget oogt. Op de achterkant staat duidelijk beschreven hoe je de spons het best kan gebruiken: het liefst vochtig geven ze als tip mee. Ik heb verder niet zoveel aan te merken over de verpakking, behalve dat de spons zelf een soort van zandloper vorm- en een paarse kleur heeft. 

Zo kun je 'm nog eens beter zien. Eigenlijk een doodnormale spons, maar hij zou je foundation (etc) er mooi natuurlijk uit moeten laten zien. Ik vond het wel goed klinken en omdat ook veel andere bloggers erg enthousiast zijn over de echte beautyblender dacht ik dat het geen kwaad kon om 'm mee te nemen! 

Hier heb ik een laagje van de Maybeline FIT ME Foundation in 115- en de Maybeline Ereaser Eye concealer aangebracht. Ik geef toe, het ziet er erg mooi, natuurlijk en flawless uit, maar ik heb het gevoel dat er heel veel product in de spons zelf wordt opgenomen wat ik erg jammer vind. Ook duurt het aanbrengen langer dan als je dat met je vingers of kwast doet, maar dat was te verwachten. Verder ging het aanbrengen prima al vond ik het formaat van de spons in het begin een beetje irritant, hahaha! 

Dit bedoel ik met dat er best wel wat van het product in de spons zelf wordt opgenomen, jammer, maarja. 

Al met al ben ik erg te spreken over deze budget 'beautyblender'. Als je opzoek bent naar een tool die je foundation (etc) natuurlijk en luchtig aanbrengt is dit een goeie suggestie! Ik heb 'm bij de Kruidvat voor € 4,59 gekocht. 

Gebruik jij een spons om je foundation (etc) mee aan te brengen?

4 opmerkingen :

  1. ik gebruik er ook één maar ik wilde een zachtere.. want deze heb ik ook en vind hem te hard! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo benieuwd naar deze blending sponge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk artikel!
    Ik heb je genomineerd voor de 5 reasons why I smile tag!
    xx
    juliavanloo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed maar voor 4,59 vind ik hem nog best duur als het zoveel product opneemt. Hij brengt inderdaad heel mooi je make-up aan. Ik gebruik er nu een van de Primark met veel liefde, man, wat een geweldig ding is het! En het is ook nog steeds niet kapot terwijl ik hem inmiddels alweer een paar maanden gebruik (natuurlijk heb ik er een op voorraad voor als ie echt opraakt, haha). Fijne review met mooie foto's!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka