L'Oreal Paris True Match Super Blendable Powder Golden Sand


Of ik nou mijn gezicht wil matteren of mijn concealer er langer op wil laten zitten, een poeder komt altijd wel van pas. Zo heb je veel mogelijkheden waar je uit kan kiezen, bijvoorbeeld een transparante-, losse-, vaste- of getinte poeder. Ik heb voorheen twee transparante budgetpoeders gehad die op zich niet verkeerd waren. Maar nu ik een wat duurder product gebruik merk ik echt verschil, waar ik eerst nog wel sceptisch over was. 

Ten eerste vind ik het puzzelstuk patroon erg leuk en origineel. Deze verpakking wordt ook gebruikt voor andere L'Oreal poeders en blushes. Lekker simpel maar toch compact omdat er ook een spiegeltje en sponsje bij/in zit.



Ik heb de poeder in de kleur W5 Golden Sand, een kleur die goed perfect bij mijn huidskleur aansluit. Ik had hiervoor nog geen getinte poeder gebruikt omdat ik dacht dat het er dan cakey uit kon gaan zien, maar nee hoor, dat ik bij deze poeder niet het geval! 

Ultra-fine powder which perfectly adjusts to the colour and texture of the skin. Made-to-measure coverage: mattifies, evens skintone and hides imperfections.
Er zit 9 gram poeder in en ik ben het helemaal eens met de beschrijving hierboven. Mijn huid voelt na het aanbrengen van de poeder inderdaad lekker zacht aan en matteert mijn huid op een natuurlijke manier. Door de kleur zou 'ie roodheden en puistjes ook moeten verbergen maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt omdat ik er eigenlijk pas net achter kom dat 'ie ook daar goed voor is! Een veelzijdige poeder dus! :)










Ik ben erg tevreden over deze poeder en zoals eerder gezegd merk ik echt verschil met mijn voormalige budgetversies. Mijn gezicht blijft langer mat en ook blijft m'n concealer wat langer zitten. Hij mag dan wel wat prijziger zijn maar ik zeg dan altijd tegen mezelf dat je beter één goed en wat duurder product kan halen dan 3 budgetversies die niks doen en dan uiteindelijk net zoveel kostten als het duurdere product. De laatste tijd ben ik ook steeds minder into the budget. `

Gebruik jij een poeder?

4 opmerkingen :

  1. Wauw, in eerste instantie dacht ik dat het een blush was, maar hij lijkt me heel fijn als poeder! Deze ga ik onthouden als mijn trouwe Catrice waterproof compact powder op is. Ik gebruik heel graag een poeder, kan echt niet meer zonder! Je hebt mooie foto's gemaakt, dat puzzelstukje is inderdaad heel leuk en origineel.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een erg fijn product. Door dit artikel weet ik nu ook waar Max & More haar inspiratie voor de verpakking van hun blushes vandaan heeft gehaald. Op het merkje na is die identiek aan deze verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk over het feit dat je beter 1 duurder product kan hebben dan 3 minder werkende producten! Bij mascara's vind ik het altijd wel leuk om veel budgetversies uit te proberen, maar voor poeder of créme heb ik liever een vast (misschien ietsie duurder) product. Zo, haha, dat was dat. Deze poeder lijkt me ook heel erg fijn, fijn dat 'ie perfect bij je huidskleur past! Als mijne op is, ga ik zeker even kijken naar deze, thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka