NYX Lipbutter Strawberry Parfait


Hai mensjes, zoals jullie misschien al wel hebben gemerkt was mijn blog een aantal dagen uit de lucht: dit omdat er iets fout was gegaan met het domein. Gelukkig is het na drie dagen weer opgelost en kan ik nu weer vrolijk verder bloggen over van alles en nog wat! De aankomende weken staat mijn agenda al vol geplant met proefwerken en S.O.'s :( Maarja, daar wilde ik het vandaag niet over hebben. Met mijn verjaardag kreeg ik namelijk een cadeautje wat al een hele tijd op mijn wishlist stond: een NYX Lipbutter! Ik ben er echt super blij mee en vandaag deel ik mijn mening met jullie over dit geweldig 'buttery' product!


De verpakking is simpel maar cute! De dop van de lipgloss is dezelfde kleur als het smeerseltje zelf, dit vind ik een erg leuk effect geven, in ieder geval beter dan zo'n grauwe zwarte dop. De gloss zelf is erg klein en compact, zo'n 10 centimeter en er is met zwarte letters 'NYX ♥ buttergloss' op geschreven, leuk! 

Waarom was ik eigenlijk zo benieuwd naar dit product?                          Tja, ik volg heeeeeel veel Youtubers (all around the world) en daarbij komen de buterglosses regelmatig als favoriet voorbij. Daar word ik weer heeeel erg benieuwd naar en dan zet ik 'm op mijn wishlist xD.


Ik heb de buttergloss in de kleur BLG01 Strawberry Parfait gekregen, een erg mooi, subtiel en naturel kleurtje die er nu misschien nog erg gewaagd uit kan zien in de verpakking. 


Je kan de lipgloss erg makkelijk aanbrengen met de sponsapplicator. Ook is de kleur erg mooi op te bouwen. Houd je wat meer van de 'No Make-Up Make-Up look' dan breng je gewoon een snel laagje aan. En als je wel van opvallen houd dan kun je natuurlijk wat meerdere laagjes aanbrengen waardoor je een erg mooi en girly effect creëert! 


Dit is de swatch van de kleur. Een erg mooi rozig kleurtje met een paarsige ondertoon. Zoals je misschien wel ziet is de gloss erg dik, maar dat is juist de bedoeling van de Buttergloss! Als je hem op je lippen hebt dan voelt het echt aan als zachte roomboter (tja, ik weet natuurlijk niet hoe het is om roomboter op je lippen te hebben, maar het gevoel lijkt me hetzelfde, nou ja de substantie ;)) De gloss is verder ook niet irritant plakkerig wat ik soms nog wel eens heb met goedkopere glossjes. Ook blijft ie erg lang zitten, als de gloss eraf is dan zit er nog een soort stain in je lippen. Vind ik wel mooi. Hieronder kun je je zien hoe de kleur op mijn lippen staat, ik ben echt om! :)

Best wel tof he? Normaal zou ik in de winkel zo'n kleur niet zo snel hebben uitgekozen omdat hij er in de verpakking wel erg fel uitziet. Maar eenmaal aangebracht op je lippen vind ik het een erg mooie kleur! Volgens mij kun je hem bij de Douglas halen en kost hij € 6,99. 

                                                                                                                                Kende jij deze glosses al?

2 opmerkingen :

  1. Fijn dat je blog er weer is! Supermooie foto's heb je weer gemaakt. Heel mooi kleurtje! NYX is echt een superfijn merk, heb er zelf een concealer van. :) Heel veel succes met je S.O.'s, nog eventjes knallen en dan heb je straks weer herfstvakantie, haha (veels te vroeg nog om te zeggen maar dan kun je daar alvast aan denken).
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka