A Dream Is A Wish Your Heart Makes




















Vandaag wilde ik het eventjes hebben over het bloggen en wat er momenteel allemaal door mijn hoofd heen gaat. Want zoals jullie misschien wel konden merken ben ik de laatste minder actief op mijn blog. Dit omdat ik er soms gewoon echt geen zin of tijd voor heb en omdat ik de laatste tijd ook minder heb om over te schrijven. Natuurlijk wil ik niet stoppen, want het bloggen heeft mij een sterker persoon gemaakt en ik vind het gewoon zo ontzettend gaaf en leuk om te doen! Ik weet nu ook echt wat ik wil: regelmatig updaten (gewoon om de dag) en gewoon doen wat ik zelf leuk vind. Klinkt misschien ietwat cliché, maar ik kan er gewoon niet aan denken dat ik zou stoppen, want ik heb (voor mijn doen) al best wel wat bereikt met mijn blog. En nu ook dit jaar alles anders is geef ik die kans zeker niet op! 

Iets wat mij vooral motiveert om door te gaan is dat ik steeds nieuwe volgers krijg en dat mijn 'vaste' bezoekers ook steeds terugkomen. Dat voelt heel vertrouwd en dat vind ik erg fijn, want dan weet je dat iemand ook daadwerkelijk je artikelen leest. 

Al met al wou ik jullie dus eventjes een korte update geven dat ik gewoon door blijf gaan met bloggen! Dus no worries. En OMG, ik heb 99 Bloglovin' volgers :0

4 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd met je 99 followers! Misschien vandaag nog wel de 100! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat je bijna 100 volgers hebt! Je verdient het! Jammer dat je niet zoveel blogt, maar ook heel begrijpelijk! Ik probeer in het weekend ook altijd vooruit te werken en schrijf daarom 3 keer per week en stiekem is dat wel voldoende voor mij. Zo kan je in het weekend lekker je blogposts vooruit schrijven :) Mocht je inspiratie nodig hebben, ik zit er vol mee, je kunt me altijd appen. Ik heb voor mezelf bijvoorbeeld al voor twee weken vooruit geschreven...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd heel er leuk om je blog te lezen je hebt leuke artikelen en schrijft heel spontaan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondertussen zie ik dat je al 103 volgers hebt, goed bezig! Ik ken je blog pas sinds vandaag, maar ik denk dat ik nog wel eens terug zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka