New Clothing Rack ♥



































Al een tijdje was ik mijn staande ijzeren kledingrek zat, ik vond het niet meer zo mooi staan en ook was het allemaal niet meer overzichtelijk genoeg voor mijn doen. Want als er kleding ook maar iets te dicht op elkaar hing kon ik al een beetje doordraaien, sorry, ik werk er ook aan :P. Ik ging dus een weekje geleden naar de Ikea en daar heb ik uiteindelijk twee kledingroedes meegenomen en die heeft mijn vader voor me opgehangen. Ik vind het effect ervan super leuk en ik denk dat dit ook net wat beter bij mijn kamer past. Verder heb ik ook een hele bult kleding weggedaan waarvan ik wist dat ik het nooit droeg, niet meer leuk vond  en hetgeen dat ik ook niet meer aan zou doen. Ik ben erg streng geweest voor mezelf, en nog niet eens de helft is overgebleven, maar eigenlijk vind ik dat wel een fijn gevoel geven. Als jullie trouwens een vernieuwde roomtour achtig iets willen zien, let me know!


Op het bovenste rek heb ik de 'neutrale' kleuren opgehangen zoals wit, grijs en zwart. En op het rek daaronder heb ik er wat kleur in gebracht! Ik vind het contrast van beide rekken bij elkaar wel erg cute staan, toch het witte en rustige van mijn kamer, maar ook een kleurrijke kant die me wel een beetje doet denken aan een andere kant van mezelf. Ik ben er in ieder geval super blij mee en ondanks dat nu bijna al mijn kleding eraan hangt ben ik van plan om binnenkort nog wat dingetjes in te slaan bij de nieuwe Primark!

Dit is dan de bult met kleding die ik weg heb gedaan, dat lucht best wel op omdat ik op een gegeven moment het verschil russen veel shirtjes niet meer kon zien. Er is vooral veel zwart weggegaan omdat ik daar nu gewoon niet meer zo van houd. Ik zou dan eerder voor bordeaux rood en crème zijn gegaan (in de herfst en winter), but all good. 

Waar hebben jullie je kleding hangen?

8 opmerkingen :

  1. wauw wat ziet het er mooi uit, kledingrekken zijn altijd zo leuk. En ja een vernieuwde room tour lijkt me onwijs leuk! :)

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah ziet er heel leuk uit!
    Ik heb mijn kleding in mn kast hangen:) Als k een nieuw iets hebt wat leuk bij me kamer past, wil ik nog wel eens de klok eraf halen en saar het nieuwe kledingstuk aanhangen, met hanhertke aan de schroef, hahaha.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!! Ik wil ook zoo graag zoiets!!! Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ziet er heel leuk uit! Volgens mij is je kamer heel mooi, ik zou graag een room tour willen zien! Ik haal er altijd inspiratie uit. Zo'n rek kan helaas niet in mijn kamer, daar is de ruimte net te klein voor denk ik, haha. Mijn kleding heb ik in mijn kast hangen wat ik zelf ook praktisch vind, zo word het niet stoffig. Waar komt je blauwe trui vandaan waar de tekst dreamer op staat? Die is leuk! ☺
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit zo! Goede oplossing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit leuke blog heb je liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka