5 x Victroria Secret Mini Bodysplash


Vorig jaar (of dat jaar ervoor) maakte ik kennis met mijn eerste product van Victoria Secret. Geen lingerie of gymbroek, nee, één van hun welbekende bodysplashes! Iedereen praatte er toentertijd over en omdat ik wel erg van geurtjes houd ging ik op een dag naar Schiphol en kocht ik een bodysplash: Coconut Passion. Ik gebruik 'm nu nog steeds met heel veel liefde en het lijkt maar alsof 'ie niet op raakt, hahah! Op mijn feestje kreeg ik van Lotte deze awesome, amazing (ohmygod best gift ever) set van 5 mini Bodysplashes van VS uit Las Vegas, haha! Vandaag ga ik deze schattige mini's voor jullie reviewen! 

Oké, ik was even aan het experimenteren met mijn foto's. Ik had een knopje gevonden op de camera waardoor wanneer je de foto's maakt ze mooi licht worden. Ik probeerde het dus uit en op de camera leek het allemaal erg mooi. Totdat ik de foto's ging bewerken. Op de één of andere manier gaat het altijd dáár mis.. Sorry dat de foto's weer niet goed gelukt zijn qua belichting. Laten we maar beginnen met de review!


Ik heb de bodymisten in de geuren Cocunot Passion, Passion Struck, Love Spell, Pure Seduction en Amber Romance gekregen. Stuk voor stuk erg lekkere geurtjes! Per flacon zit er 60 ml in, waar je voor mijn doen best wel lang mee kan. De flacons zien er hetzelfde uit als de 'grotere' originele versie: classy, speels en chique door de gouden dop, alleen wat kleiner! Wanneer je de geur opspuit is 'ie sterk aanwezig, naarmate het er langer opzit sterft de geur wat af. Aan het eind van de dag kun je de geur nog lichtjes ruiken.

Ze zijn 12 maanden houdbaar - volgens mij wel langer omdat ik mijn eerste bodysplash er nog heb staan die waarschijnlijk al meer dan 12 maanden gebruikt is en nog steeds goed is. Verder zijn deze mini versies makkelijk mee te nemen, bijvoorbeeld in je rugtas naar school. Zo kun je jezelf na elke les even verfrissen met een lekkere bodysplash!



Ik spuit 's ochtends als ik naar school ga even snel wat bodysplash op en ik ben klaar om te gaan! Ook vind ik het heerlijk om een lekker geurtje in mijn kamer te hebben dus spuit ik soms wat random bodysplash in mijn kamer. Je kan het voor heel erg veel dingen gebruiken, het is dus erg veelzijdig ondanks dat het een geur voor je lichaam gemaakt is! Ik ben stuk voor stuk verliefd geworden op deze heerlijke mini's! 

Wat is jouw favoriete geur/bodysplash?


4 opmerkingen :

  1. Jammer dat je deze niet in Nl kan kopen! Ik zou deze ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je belichting vind ik juist hartstikke mooi! Het lijkt net of je foto's van weheart it afkomen, dezelfde stijl.
    Helaas niet verkrijgbaar in Nederland, maar wel online te koop! Ik ga opzoek op het internet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige flesjes zijn dit toch altijd! Ik vind de vormgeving zo mooi! Ik houd echt van VS, hihi. Enne, je foto's zijn prachtig! Heel mooi licht bewerkt! Ik houd zo enorm van deze stijl! Mijn favoriete geur is denk ik momenteel Victoria Secret Aqua Kiss, ohh die zou ik zo graag als Bodysplash willen hebben! Maar als body lotion is ie ook heerlijk, echt een aanrader!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil echt graag eens een body spash van Victoria secret uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka