Get Ready With Me: Autumn Edition

Een aantal keer heb ik het al geprobeerd, maar het lukte nooit echt. Totdat ik vorig weekend besloot het nog een keer te proberen ondanks dat ik me best wel slecht voelde. Yay, het is eindelijk gelukt! Vandaag een soort van Get Ready With Me artikel over hoe ik me opmaak (bijna nooit op deze 'heftige' manier) als ik bijvoorbeeld niet naar school ga (vaak in het weekend dus, haha)



Let's start with a bare face! Sorry dat ik er zo, tja, vreemd uitzie vandaag. Ik heb veel roodheden op mijn gezicht, waar het precies door komt weet ik niet, maarja, laten we dat maar even achterwegen laten. 



Als eerst bracht ik een primer, foundation en concealer aan. Ziet er toch net wat frisser uit, of niet? :)

Toen ging ik over naar bronzer (om te shapen), cream blush en highlighter. Sinds kort heb ik een goede bronzer gevonden en ik ben er heel erg enthousiast over, het geeft net wat extra's aan mijn gezicht, vind ik!

Hier kun je de overgang van de blush in de bronzer wat beter zien!

Ten slotte bracht ik wat oogschaduw basis, oogschaduw, eyeliner, mascara, waterlijn potlood, wenkbrauwgel en wat lipstick aan. This is the result!

Producten die ik heb gebruikt:
- Essence All About Matt! Oil Control Make-Up Base
- Maybeline Fit Me! Foundation in 115
- Maybeline Fit Me! Concealer in 20
- Rimmel Natural Bronzer in 021 Sun Light
- KIKO Glow Touch Lips & Cheeks in 103 Heavy Honeysuckle
- L'Oreal True Match Super Blendable Powder in W5 Golden Sand
- Catrice Prime and Fine Highlighting Powder
- NYX Jumbo Eyepencil in 604 Milk
- Mac Matt Eyeshadow in Wedge
- Mac Matt Eyeshadow in Malt
- Catrice Liquid Liner in 010 Dating Joe Black 
- Wimperkruller van Primark
- Essence Lash Base Mascara
- Essence Lash Princess Volume Mascara
- Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen in 010 In The Mood For Nude
- Essence Lash & Brow Gel Mascara 
- Essence Longlasting Lipstick in 07 Natural Beauty

Vinden jullie dit soort artikels leuk? Ik wel, denk ik. Ik houd er echt super veel van om te experimenteren met make-up en dat dan vervolgens met jullie te delen! Let me know! 

6 opmerkingen :

  1. Mooie look heb je gemaakt, heel naturel! Ik ben trouwens benieuwd naar Rimmel Natural Bronzer in 021 Sun Light. Komt daar een review over op je blog of is ie al geschreven? Zeker vaker doen zo'n get ready with me! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel eg leuk. Je hebt echt een leuke blog! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyy zou je vaker z'n artikel willen maken? Ik ben er dol opxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heyy zou je nog een keer z'n artikel willlen maken? Ik ben er dol op alleen dan je producten om en om en je mascara en eyeline en highlighter enzo ook laten zien als je het op doet hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka