Sweater Weather

Toen ik uit Enschede kwam had ik spontaan zin om outfitfoto's te maken. Ik logeerde die dag bij Lotte en al wankelend op mijn nieuwe hakken (!) kwamen we uiteindelijk op een mooie locatie terecht die me echt doet denken aan kaneel op de één of andere manier, haha. In ieder geval, laten we maar beginnen! Ik ben echt in de herfst sfeer! :)

Ik ging vorige week vrijdag voor het eerst naar de (net) geopende Primark, nouja, al een maand nu. We waren op tijd dus gelukkig was het niet al te druk, maar op een gegeven moment kregen we het wel een beetje benauwd. Uiteindelijk ging ik met één grote Primark tas naar huis waar onder andere mijn mosgroene skirt en hakken inzaten. Ik ben echt zo blij met de items! Ik heb ook nog wat anders gekocht, waarschijnlijk dat daar binnenkort ook nog een outfitpost mee online komt. :)

Ook waren we nog even snel de Vero Moda ingelopen en kwam ik met bovenstaande crème kleurige sweater thuis. Hij is zo lekker zacht en vooral heel erg warm. Super fijn! 
En dan eventjes het verhaal achter de hakken. Dit is mijn eerste paar hakken en ik wist ook niet zeker of ik ze wel moest nemen omdat ik zegmaar erg bang ben dat mensen dan over me gaan oordelen. Ik weet niet wat het is, maar ik durf het gewoon niet. Ik heb de knoop toch doorgehakt (om het maar even zo te zeggen) en vanaf nu draag ik gewoon wat ik leuk vind en besteed ik minder tijd aan het denken dat mensen over me oordelen, want volgens mij beeld ik me dat voor een groot deel alleen maar in.. Ik heb dus deze gave hakken gehaald en ben er erg blij mee! Ik denk dat ik ze vooral veel ga combineren met de skirts, echt zo tof! Het was trouwens wel eventjes wennen om zo hoog te lopen.. Maar goed. 
























Sweater Vero Moda // Skirt Primark // Hakken Primark



Wat is jouw ultieme herfst outfit?


5 opmerkingen :

  1. Superleuke outfit, je schoenen zijn heel tof! Ze zijn gelukkig niet zo hoog, dus dat valt wel mee. :)
    Xo Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een toffe outfit! Je hakken zijn echt zooo tof! Mijn hakken van Promiss zijn inmiddels alweer aan vervanging toe en ik moet, moet, moet deze hakken hebben! Haha! Echt een onwijs leuke outfit, je rokje is ook heel tof! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit, staat je erg goed! (ik heb je ook even gefollowed op bloglovin') X

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka