Anastacia Brow Powder Duo

Eigenlijk is het enigste wat ik 's ochtends met mijn wenkbrauwen doe ze goed in plek zetten met transparante wenkbrauwgel, meer ook niet. Ik heb van mezelf best wel donkere en volle wenkbrauwen, dus ik vind het ook eigenlijk niet nodig om ze bij te tekenen, dat kost me toch alleen maar meer tijd. Daar kom ik weer aan met mijn gezeur hoor, haha! Mama en ik kwamen laatst met dit mooie pareltje thuis, en ohmygod, ik ben so in love met de verpakking, en het product zelf ben ik ook erg over te spreken!

Het roségouden cirkeltje met een A van Anastacia erop viel me meteen op, zo mooi! Het doosje is van zwart plastic en is rond van vorm. Het ziet er subtiel uit maar oogt wel als een wat luxer product. Zelf ben ik daar wel van. Mijn moeder is zo lief geweest om 'm mij te laten reviewen, want ik was er best wel benieuwd naar! Ze heeft de kleur Dark Brown gehaald en matcht precies met haar wenkbrauwen, ze is er erg blij mee! :) Maar goed, wat vind ik ervan?


Als je 't doosje opent zie je een duo van de twee donkerste kleuren uit het assortiment. Ze lijken nog best wel licht als donkerste kleuren zijnde, of ligt dat aan mij? Ik heb geen enkele ervaring met wenkbrauw potloden of poeder zoals dit, maar ik weet wel dat het een heel groot verschil kan maken. Je wenkbrauwen bepalen eigenlijk een beetje hoe je gezichtsvorm oogt en accentueert de strakkere lijnen in je gezicht (uit mijn ervaring).   

Zo zien de kleuren er op mijn hand uit. Voor mijn wenkbrauwen had ik de eerste keer de donkerste kleur gebruikt, maar toen ik 'm aanbracht vond ik 'm erg hard ogen. Dat kwam natuurlijk omdat ik dat niet gewend was, maar alsnog. Ik heb daarna de twee kleuren samen gemixt en toen vond ik het erg mooi staan! Eventjes wennen, maar wel leuk. De poeder was makkelijk aan te brengen en is zuinig in gebruik. Het bleef er de hele dag opzitten. 

Ik ben er haast wel zeker van dat ik het poeder niet ga gebruiken ondanks het erg fijn is! Ik denk dat het een heuse aanrader is voor de meiden die hun wenkbrauwen er wat meer uit willen laten springen etc. Het is een erg fijn product en dus zeker aan te raden!
Gebruik jij wenkbrauwproducten?

3 opmerkingen :

  1. Ah wauw, de verpakking ziet er inderdaad gorgeous uit! Heel mooi dat logo ook. Daar heb ik dus altijd echt een zwak voor, mooie verpakkingen haha. Fijne review! Anastacia lijkt me een prachtig merk. Ik gebruik momenteel wenkbrauwgel met een kleurtje van de nieuwe LE van Catrice. Heel mooi subtiel bruin, matcht perfect met mijn eigen kleur wenkbrauwen. Ik ben er verliefd op! Jammer dat het een LE is... ik hoop dat ik hem nog een keertje kan scoren einde van de week!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, de verpakking is prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka