Foto Op Canvas en Visitekaartjes van Webprint


Zo, daar ben ik weer van weggeweest! Meer dan twee weken is er niets op mijn blog verschenen (shame), maar vanaf vandaag kun je weer gewoon om de dag artikelen verwachten. Maar goed. Toen ik voordat ik op vakantie ging een bestelling bij Webprint deed heb ik een foto op canvas en visitekaartjes besteld. Ik was heel erg benieuwd naar hoe het er uit zou zien als ik het dan daadwerkelijk binnen had, maar doordat ik op vakantie ging is het pakketje op vele plekken geweest! 

Voordat het pakketje op de post ging kreeg je een Track & Trace code, hiermee kon je zien waar je pakketje was. Het maken + sturen van het pakketje was in één week klaar. Maar omdat ik toen net op vakantie ging hebben ze twee keer voor een dichte deur gestaan en daarna is het naar het postkantoor gegaan waar mijn oma het uiteindelijk heeft opgehaald. Zo, daar ben je dan, drie weken later. Ik kon mijn enthousiasme niet meer bedwingen, dus maakte ik het pakketje meteen open toen we bij mijn oma gingen eten.

Het was allemaal super goed ingepakt/verpakt. Vooral het canvas! Er zat op de voorkant een kartonnetje, om het geheel plastic en nog eens van dat bubbeltjes plastic achtig spul. Er was niets beschadigd ondanks de verre reis, mooi zo! 



Het canvas dat ik had besteld was een foto van de achterkanten van Lotte, Lara en mij, die je waarschijnlijk wel ooit op mijn blog hebt gezien. Ik vond het gewoon een leuke foto, dus heb ik 'm laten afdrukken op 30x20x2 voor € 11,95. Again, de foto's zien er weer erg grauwig uit, ik weet niet zo goed hoe het komt (waarschijnlijk door het bewerkingsprogramma?!). Daardoor ziet de foto op canvas er ook meteen donkerder en grijzer uit dan dat 'ie werkelijk is. Ik vind het erg mooi afgedrukt. De kleuren zijn hetzelfde als op de oorspronkelijke foto, dat vind ik wel wat zeggen. Het is kwalitatief goed en het is een erg leuke decoratie voor in mijn kamer!










Ook zitten er dingetjes bij waarmee je het canvas makkelijker kan ophangen, een fijn pluspunt want dan hoef je daar zelf niet meer voor naar de winkel te gaan!




















En dan nu de visitekaartjes! Bij Webprint kun je kant en klare visitekaartjes bestellen of je eigen creativiteit verwerken in je eigen ontworpen kaartjes! Je kunt voor dubbelzijdig (dus met foto en tekst) of alléén één kant met een foto óf tekst gaan. Ik heb voor de dubbelzijdige kaartjes gekozen omdat ik dit wel zo mooi en handig vond. Je kan er immers meer informatie op kwijt en zo wordt het niet zo snel een chaos. Je betaald € 15,95 voor 99 dubbelzijdige visitekaartjes. Valt mee, of niet?

Ze zitten verpakt in een zwarte kunststof etui. Op de voorkant zie je een kaartje in een plastic hoesje die vast zit aan de etui met daarin de voorkant van je visitekaartje en daaronder een code. Als je het kaartje omdraait zie je natuurlijk de achterkant, weer met een code.


Zo ziet de etui er vanbinnen uit: je hebt twee aparte vakjes boven elkaar met daarin de visitekaartjes verspreidt. I ♥ them! Ze zijn van normale grootte, en van mat en dik papier gemaakt. Ze zijn dus lekker stevig en scheuren daarom ook minder snel (neem ik aan). 



Dit is de voorkant van mijn visitekaartje. Er staat met grote letters Sallusion.nl op in het lettertype Dancing Script. Daaronder heb ik een (zelfbedachte) quote neergezet die voor mij van toepassing is. Ik heb het verder nog iets opgefleurd door er een hartje bij te zetten. Als je me kent weet je dat ik niet van te veel poespas en drukte houd. Ik heb het daarom nu ook rustig en overzichtelijk gehouden, net als mijn blog. 

En zo ziet de achterkant eruit! Ik had eigenlijk niet echt een goede portretfoto van mezelf, maar toen kwam ik er achter dat ik een paar maanden geleden een mini fotoshoot met mijn tante en Me'Shell had gedaan. Ik plakte dus uiteindelijk deze (bovenstaande) foto erop, en daarnaast staan mijn naam, socialmedia linkjes, mijn blogadres en mijn email erop. De letters zien er ietwat groenig uit als je van heel dichtbij kijkt, en dan bedoel ik ook echt heel erg dichtbij. Dit is dus niet echt storend, maar wel een beetje jammer. De foto is prima afgedrukt.

Klik hier om naar de canvas pagina van Webprint te gaan!

*Dit artikel is in samenwerking met Webprint

Hoe zou jouw foto op canvas en je visitekaartje er uit zien?



6 opmerkingen :

  1. Dat canvas is erg leuk! En je visitekaartjes zijn ook heel leuk, die foto is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De visitekaartjes zijn cool!!! Verder ziet het canvas er best leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zei het op Whatsapp al dat ik je canvasdoek en visitekaartjes er heel erg leuk uit vind zien! De visitekaartjes passen goed bij je blog! Ik ga snel de visitekaartjes bij Webprint.nl bestellen omdat ik de kwaliteit daar echt zoveel beter vind dan de kwaliteit van Vistaprint. Voor vrijdag heb ik ook een canvasdoek op de planning staan van Webprint, hihi (mijn canvasdoek heeft een foto van de Domtoren). Superleuk dat je dit mocht reviewen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige visite kaartjes, ik vind ze echt mooi! :) Wauwie!

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow je eigen visite kaartjes zo cool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! De kaartjes zijn echt heel erg mooi geworden!
    Liefs, anniekkx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka