Just Readin'

The Fault In Our Stars, op dit moment één van de populairste boeken en films, heb ik hierboven in mijn handen. Een aantal maandjes geleden heb ik dit boek - volgens iedereen een pracht exemplaar - gekocht. Ik ben er helaas nog niet in geslaagd om 'm uit te lezen (!). Ik nam 'm vaak mee naar school om het eerste kwartier van Nederlands met dit boek door te brengen. Ik heb 'm gelukkig wel mee op vakantie genomen, en omdat ik nu lekker lang de tijd heb denk ik dat als ik terug kom ik 'm uit heb. Over terugkomen gesproken, 10 juli draait TFIOS eindelijk in de Nederlandse bioscopen! Ik ben zo benieuwd! Ik ben echt fan geworden van Shailene Woodley (Hazel Grace Lancaster), ook wel bekend als Tris in Divergent. Ze speelt echt heel goed en leuk en ze is ook zo mooi! Ik wil de film gewoon nu zien!!! 

Heb jij het boek gelezen?

5 opmerkingen :

  1. Ik heb TFIOS ook gelezen, voor Engels moesten we hem lezen, en het is echt een mooi boek! Ik ga binnenkort ook nog naar de film, ben echt benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg benieuwd, aangezien ik het boek nog niet gelezen heb, maar iedereen het geweldig vindt! Mooie lay-out heb je trouwens op je blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb 'm als een va de weinigen nog niet gelezen, maar ik hoor er zoveel goeds over! Hopelijk heb je inderdaad op vakantie de tijd deze lekker uit te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu ook bezig in het boek, ik vind het zo'n leuk boek! Nog snel even verder lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees hem nu, en ik vind hem super! Ik ga binnenkort ook nog naar de film. lees jij hem in het engels of nederlands?

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka