Maybeline Fit Me Concealer


We kennen het allemaal wel: die donkere kringen onder onze ogen. Vooral ik heb er last van en omdat bijna geen enkele concealer ze perfect kan bedekken ben ik nog steeds op zoek. Toen ik een weekje terug in Sevilla (Spanje) was heb ik een nieuw probeersel gekocht. De FIT Me concealer van Maybeline. Ik gebruik 'm nu een paar dagen en ik wil graag mijn mening met jullie delen over dit product.

Ik was al een tijdje opzoek naar deze concealer, maar ik kon 'm aldoor maar nergens vinden. Totdat ik dus in een drogisterij in Sevilla was! 



Zo ziet de concealer eruit. Simpel maar fabuleus, vind ik tenminste. Hij heeft een langwerpig sponsje aan het einde van het stokje wat ik het fijnst vind werken. Ik heb 'm in de kleur 20 en twijfelde eerst of 'ie niet te donker zou zijn voor mij. Vooral omdat ik nu donkerder ben door de zon en later weer lichter zou worden wist ik niet of ik 'm wel moest nemen. Toch heb ik het gedaan en ik heb er (gelukkig) tot nu toe geen spijt van!











Dit ben ik zonder concealer (wel met wat CC cream op). Erg he? Die wallen doen mij niks, maar de donkere kringen, ieggh. Op deze foto lijkt het ook nog eens minder dan dat het in het echt is, dus lucky you! Het lijkt net alsof ik 1 uur geslapen heb. Het is gewoon een standaard ding wat bij mij hoort. Mijn vader heeft het ook, dus ik denk dat ik het van hem heb (en bedankt). 

Ik heb al meerdere concealers gebruikt en tot nu toe vond ik voor deze concealer de Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Concealer ook van Maybeline erg fijn.

Laten we 'm gaan testen! 














Zoals altijd breng ik een aantal stipjes aan onder mijn ogen. Voor het meest dekkende effect heb ik het met mijn ringvinger ingeblend. (Normaal doe ik dit met een buffing brush). 


En dit is dan het resultaat! De concealer is lekker romig maar niet te dik. Hij trekt (gelukkig) niet zo heftig in de lijntjes, wat ik vaak heb bij goedkopere en dikke concealers! Hij blijft ook lekker lang zitten, en het belangrijkste, hij dekt goed! Ik ben blij! :)

Hij was volgens mij € 5,99 wat 'm goedkoper maakt dan in Nederland :)

Wat is jouw favoriete concealer?


3 opmerkingen :

  1. Wauw, deze concealer lijkt me erg fijn! Hij is ook lekker goedkoop, zeg. :-) Je hebt hele mooie foto's gemaakt, vind vooral de een na laatste mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie concealer! En zeker voor de prijs en merk is het een koopje waard!

    Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka