10x Amanda Seyfried


Toen ik Mama Mia voor het eerst zag was ik helemaal fan van Sophie, oftwetel Amanda Seyfried. De laatste paar weken ben ik me eigenlijk meer in haar en haar films gaan verdiepen, en ja, je kon het al raden, ik heb ze (bijna) allemaal gezien! Van Mama Mia tot Gone, één voor één waren ze allemaal goed, ook al zaten er een beetje seksistische films tussen...

Ik ga van dit artikel geen saaie autobiografie maken, want daar doe ik jullie waarschijnlijk ook geen plezier mee. Ik deel de 10 films die ik heb gekeken, in volgorde van leukste naar stomste/saaiste en geef daarbij een korte toelichting. Ik ga niet spoilen, want dat ik natuurlijk niet leuk voor degenen die de film graag een keer willen zien. 

♥ Op mijn nummer één staat hoe dan ook Mama Mia. Ik denk dat iedereen deze film wel kent, en OMG, I ♥ it! Ik heb 'm nu al een aantal keer gezien, en hij blijft super leuk! Ik vind de film erg spontaan en de liedjes erdoorheen vind ik geweldig. De acteurs vind ik ook erg leuk spelen, en met name Amanda (kon je al raden, haha). 

♥ Op mijn nummer twee staat Dear John. Ik vind het een heel mooie film en ook realistisch, wat je vaak niet terug ziet in veel films. Ik beken jullie ook eerlijk dat ik aan het einde een traantje liet vallen, want dat was zo zielig (als je weet waar ik het over heb :p). 

♥ Op mijn nummer drie staat Red Riding Hood. Zoals je al aan de titel en foto kan zien is deze film gebaseerd op rood kapje. Als je mij kent, dan weet je dat ik dol ben op sprookjes en fantasie films, dus deze was perfect voor mij! Hij is erg spannend, en omdat je niet weet wie het monster is, blijft de film je juist roepen om door te kijken. Hij verveelt niet, want in bijna ieder stukje zat ik vast gekluisd aan de bank. 

♥ Op mijn nummer vier staat Letters To Juliet. Een romantische film die zich deels afspeelt in Italië (♥). Er zit humor in en je wordt er makkelijk in meegesleept. Ik vind dit soort films altijd leuk! De verhaallijn is een beetje te voorspellen, maar alsnog een super film! 


♥ Op mijn nummer vijf staat Mean Girls. Één van de meest populairste meidenfilm ooit! Amanda heeft in deze film een iets kleinere rol: ze speelt een populair dom blondje. Op de film zelf is verder niets aan te merken, ik vind 'm tof! :)


♥ Op mijn nummer zes staat Gone. In het begin snapte ik de film niet helemaal, maar naarmate je dichter bij het einde komt wordt het wel duidelijk. Erg spannend en mysterieus. 

♥ Op mijn nummer zeven staat Epic. Het is een tekenfilm, maar ingesproken door onder andere Amanda. Het is al een jaartje geleden dat ik deze film heb gezien, dus ik weet er niet meer zoveel van. Hij was wel leuk!

♥ Op mijn nummer acht staat Chloe. Ik kon er in het begin niets uit wijs worden. Vaag en niet zo zeer voor mijn leeftijd. Met seksistische films bedoel ik onder andere deze. Op zich was 'ie wel leuk, maar ik had liever iets anders gekeken..

♥ Op mijn nummer negen staat Lovelace. Hetzelfde als hierboven genoemd, niet zo zeer voor mijn leeftijd en 'ie was aardig seksistisch. Ik lees nooit de tekst bij zo'n film, dus ik wist niet wat ik moest verwachten. Maarja. 

♥ En op mijn nummer tien staat In Time. Ik heb eigenlijk maar een klein stukje van de film gezien, en eerlijk gezegd vond ik er niet zoveel aan. 

Dear John

Ik heb ze dus nog niet allemaal gezien, maar ben van plan om in de vakantie mijn lijstje compleet te maken. Ik ben echt dol op Amanda, ze is zo goed! Inmiddels heb ik Jennifer's Body ook gezien! 

Wat vind jij van Amanda?

5 opmerkingen :

  1. Ahh, superleuk dat je hier een artikel over schrijft! Amanda Seyfried is inderdaad een erg leuke actrice samen met Cameron Diaz! Ik vind ze alle twee echt geweldig. Mama Mia is ook een all time favorite van mij en Red Riding Hood heb ik in de bios gezien en die was goehoeddd! Ik vond hem ook best spannend, haha! :D En Epic heb ik pas nog gekeken, die vond ik ook heel leuk! Erg leuk artikel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is zo'n leuke actrice! En ook echt een van mijn favorieten, ik heb ook dear john, red riding hood, mama mia, mean girls en letters to juliet gezien. Zulke geweldige films! De andere lijken mij niet zo heel erg leuk. :)

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, ik dacht dat ik de enige was! Ik ben dol op Amanda Seyfried! Met dit lijstje heb je mij ook een plezier gedaan, want ik kende eerst maar 6 films van Amanda! Nu heb ik nog meer te doen in de vakantie! bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super interresant dit artikel!
    Ik moet nog veel films van amanda gaan kijken als ik dit zo lees!

    x julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schrijft echt leuk!!!!! Ik ben ook grote fan van haar, dus ik ga Dear John snel kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka