Birthday Wishlist

Jaren geleden had ik aan het begin van het jaar al allemaal plannen over mijn verjaardag in mijn hoofd. Wie er zouden komen, wat voor een taart er zou zijn en natuurlijk de cadeautjes die op mijn verlanglijstje stonden. Het zou dan nog dik een halfjaar duren, maar daar trok ik me niks van aan. Ik knipte eventuele verjaardagscadeautjes uit een reclamefolder en plakte die dan op een vel papier. Naarmate ik steeds weer een jaartje ouder werd ben ik daar (gelukkig) mee gestopt, haha



Mijn ouders vielen het meteen op, we zitten nu ongeveer 2 maandjes voor mijn verjaardag, en ik was er nog niet over begonnen! Wat een wonder! Ik was trouwens bijna altijd in de zomervakantie jarig, en wat vond ik dat irritant zeg. Veel mensen die ik uit wilde nodigen waren op vakantie en vaak - als er dan iemand kwam, dan kwamen ze erg laat... Dit jaar heb ik het geluk dat mijn verjaardag net buiten de vakantie valt, yay!




Nu heb ik dit artikel wel een Birthday Wishlist genoemd, maar eigenlijk heb ik niet echt specifieke wensen voor mijn verjaardag. Ik vraag meestal gewoon geld want dan kan ik het sparen en er uiteindelijk iets groters van halen dan al die kleine prut dingen zoals vroeger.
Ik heb al een vervroegd verjaardagscadeau gekregen van mijn ouders, en zoals sommigen van jullie het al wisten, ik heb een kaartje voor Katy Perry gekregen! Ik vind het echt zo ontzettend gaaf, en super lief!! Twee jaar geleden kreeg ik ook een kaartje voor mijn verjaardag, maar dan voor Justin, ik was zo blij! :) 



Wat staat er op jouw verlanglijstje?


5 opmerkingen :

  1. Oh, leuk artikel! Dat had ik vroeger dus ook haha, wat ontzettend gaaf dat je een kaartje voor katy Perry hebt gekregen! Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waarom heb je een artikel gemaakt als je niet eens een birthday wishlist hebt. een beetje alsof je het gewoon snel en simpel hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik snap je reactie niet helemaal. Zoals hierboven in het artikel gezegd heb ik inderdaad geen specifieke dinfen die ik graag voor mijn verjaardag zou willen krijgen. Daarbij heb ik wel gezegd dat ik al een vervroegd verjaardagscadeau van mijn ouders heb gehad. Ik steek bovendien veel tijd in artikelen zoals deze, dus ik vind het een beetje raae als je zegt dat dat niet zo is. Wel een beetje slap van je hoor, om het anoniem te plaatsen.

      Verwijderen
    2. Ach jonge dit artikel kan leuk zijn voor jou, maar voor je bezoekers is het minder leuk, en ik snap wel dat je er veel tijd in hebt gestopt maar ja,. maar al je andere artikelen zijn wel ongelooflijk leuk, en ik bedoelde het niet echt gemeen ofzo, dus als je het zo opvatte sorry daarvoor.

      Verwijderen
  3. Ah, wat onwijs gaaf dat je naar Katy Perry gaat! Dat is inderdaad alvast een heel leuke cadeautje, haha. Ik ben in december pas jarig, dus een echte wishlist heb ik nog niet gemaakt. Niet dat ik op dit moment niets wil hoor, als je me morgen naar de stad zou sturen met wat geld koop ik alle winkels leeg, haha. Je moet je trouwens niets aantrekken van nare reacties, da's pure energieverspilling! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka