Fruity Start Of The Day

Ik houd van fruit, van oatmeal en van sapjes. Gooi alles bij elkaar en je krijgt een heerlijke fruitige ontbijt pap wat ik als smoothie beschouw. De laatste tijd experimenteer ik veel met verschillende soorten smaakjes, melk en diktes. Dit is een blijvende en vullende favoriet, met banaan, aarbei en oatmeal!
















Aanschouw, je hebt maar vier simpele ingrdieënten nodig die jouw ontbijtje of tussendoortje hemels kan maken! Je hebt een halve banaan, halve cup amandelmelk, een handje oatmeal en een halve cup bevroren aarbeien nodig. Natuurlijk kan je de amandelmelk vervangen door bijvoorbeeld gewone melk of jus d'orange, maar dit is mijn favoriet van de drie. Voeg er eventueel wat suiker bij als je een zoetekouwer bent, niet zoals ik dus, haha. 

Gooi alles in de blender en mixen maar! Ook kan je er wat ijsklontjes bij doen, maar in mijn ervaring wordt de smoothie daar alleen maar dikker door en kan ik 'm moeilijk mixen. Maar dat is aan jou natuurlijk!

Schenk het lekker in een glas, et voilà. Klaar is kees! Dit recept is trouwens goed voor een halve mason jar, dus als je een lekker glas vol wil zou ik dit recept verdubbelen! 

Wat is jouw favoriete smoothie?


3 opmerkingen :

  1. Dit ziet er zoveel lekkerder uit dan mijn bijna zwarte boterhammen haha. Oehh nu eigenlijk al zin om te maken. Super awesome post.
    Good vibes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm ziet er heel lekker uit! Ga het zo maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka