Tropical Destinations






Ik zit de laatste tijd echt veel op Tumblr te kijken naar mooie plaatjes van tropische eilanden. Te veel. Ik vind het er altijd zo prachtig uitzien en ik word er echt happy van. Nu ik dit schrijf schijnt de zon heerlijk, is het lekker warm, fluiten de vogeltjes en ben ik aan het kijken naar dit soort plaatjes. Ik smacht echt naar een vakantie op een plek zoals deze.

Een palmboom hier, een palmboom daar, blauw water en wit strand. Zo ziet mijn per-fec-te vakantiebestemming eruit. Ik ben me eigenlijk pas net een paar maanden in dit soort plaatsen gaan verdiepen, en het lijkt me echt geweldig om hier een aantal weken door te mogen brengen! Ik denk wel dat het een aardig prijskaartje heeft, maar toch hoop ik ooit in mijn leven zo'n plek te mogen bezoeken.

Over vakantie gesproken, ik ben deze week in Valencia (Spanje). We hebben een uitwisseling met school. In januari waren de leerlingen uit Spanje al hier, en wij zijn deze week aan de beurt! Ik heb er zo onwijs veel zin in! We komen gewoon bij dezelfde leerling in huis als de vorige keer, dus dat is wel fijn. Het enige waar ik een beetje tegen op kijk is het feit dat haar moeder waarschijnlijk niet zo goed Engels kan praten. Maarja, dat moet goed komen. De weersverwachtingen zien er pretty uit - ik ben dit weekend nog even met mama naar de stad gegaan voor een nieuwe bikini, een koraal neon kleurtje, echt zo gaaf! Aahhh, ik heb er zoveel zin in, sorry voor mijn enthousiasme haha! We gaan Valancia zelf in (flashmob), naar het strand, veel sporten en naar het grootste aquarium van heel Europa. Wel mis ik de #BigAReveal van PLL, maar misschien dat ik die 's avonds nog een keertje kan terugkijken.

Ik ga proberen van elke dag foto's te maken voor een soort Photo Diary voor als ik terug kom! Je kan dus over een weekje veel foto's verwachten, hihi.

Wat is jouw favoriete vakantie bestemming?


2 opmerkingen :

  1. Wat doe je me aan!?? Ik had al zoveel zin om op vakantie te gaan, nu kan ik al helemaal niet meer wachten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, ik heb nu zo'n veel zin in vakantie! Mij lijkt het leuk om nog een keer naar Bali te gaan, het is echt een paradijs! En nog veel plezier in Spanje. Liefs Carmen

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka