Homiés

Wat eigenlijk begonnen was als een Make Up Look Of The Day werd uiteindelijk deze Quick OOTD. De foto's voor de Make Up look kon ik maar niet goed krijgen; dan was ik weer wazig en dan weer overbelicht. Fijn. But ok. Omdat ik toch al bezig was begon ik foto's te maken van de outfit die ik die dag droeg. Lekker zomers en casual, maar stijlvol, vind ik dan! Let's just jump right into it! 



Nu de zon weer volop schijnt draag ik weer lekkere luchtige kleding! Omdat shortjes soms een beetje saai kunnen worden draag ik graag (en vaak) skirts. Mijn meest geliefde (en ook meteen mijn allereerste) zwarte skirt draag ik bijna alleen maar op de koudere dagen met een zwarte panty eronder. Daarentegen is deze zacht mint-groene skirt echt iets voor dit zonnige en warme weer! Het voordeel aan skirts is dat je er crop tops op kunt combineren en daarbij zie je vaak niet zoveel buik (bij normale modellen dan). Eigenlijk draag ik ook nooit crop tops op shortjes omdat ik me daar gewoon simpelweg niet zo fijn in voel. Des te meer reden om meer skirts en crop tops te halen, haha!

Op mijn crop top staat 'Homiés' in zwarte letters in het geval je het woord niet gezien hebt, haha. Ik heb 'm vergeten goed te fotograferen. Oeps. 

Ik heb sinds kort trouwens ook Lookbook. Waarschijnlijk kennen veel van jullie dat wel, maar als je 't nog niet kent, no worries. Het is een soort internationaal (fashion) platform waarop bloggers and stuff hun outfits kunnen delen. Mensen kunnen elkaars outfit hypen (liken) en fan (volgen) van elkaar worden. Ik heb er tot nu toe 2 outfits op staan; deze & A Blue Night Sky. Onder de volgende foto staat een button waarmee jij deze outfit kan hypen! Ik zou het leuk vinden als je dat doet :) 


Mint-groene Skirt: H&M ♥ Homiés Crop Top: Marktje in Vlissingen ♥ Strik riempje: Primark ♥ Blauwe nagellak: Oxygen van BE Creative Make Up 



Houd jij ook zo van skirts?


7 opmerkingen :

  1. Leuke outfit! Lekker zomers, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ook mooie foto's

    Liefs,

    anniekkx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit Sam, staat je goed! Ik vind crop tops waarbij je veel buik ziet ook niks, meestal draag ik er dan ook een high-wasted shortje bij. Een rokje kan ook, maar ik ben denk ik niet zo'n rokjesmens, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de outfit echt zo ontzettend leuk! Je riem vind ik ook heel cute eruit zien! Supermooie foto's heb je gemaakt. Jammer dat de andere foto's niet zo goed gelukt zijn. Ik vind de kleur van je skirt heel erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sam jaa ook sam HAHAHAHHA3 augustus 2014 om 02:48

    Wauw Sam, wat een leuke en mooie outfit !
    Ik raak er steeds meer in geintreseert !
    Super mooie en goeie site
    Er staan ook handige dingen bij.
    Super leuk dit setjee !
    En en ik heb die croptop ook maar dan in t donkergrijs hahha.
    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige look. Je mintgroene skaterskirt is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka