Babylips Electro: Strike A Rose & Pink Shock



Oké, ik heb definitely iets meer gekocht in Spanje dan dat ik in gedachten had... Zo kwam er een aantal dagen geleden al dit artikel online met een review van de FIT Me concealer en ook komen er nog twee andere reviews aan! Ik had wat vakantiegeld van mijn ouders gekregen en ook thuis had ik nog wat geld liggen. Ik kon het dus niet laten om alles uit te geven. Tja. Genoeg gepraat, vandaag ga ik deze twee Babylips Electro reviewen. Toen ik ze in de supermarkt zag liggen wist ik meteen dat ik ze moest hebben! Ik bedoel, volgens mij zijn ze niet in Nederland te koop (verbeter me als dat wel zo is), en deze kleurtjes zagen er gewoon zo mooi uit. Des te meer reden om ze in Spanje te halen. Ik ben voor Strike A Rose (links) en Pink Shock (rechts) gegaan. 



Ik denk dat we allemaal de welbekende verpakking van Babylips kennen. Alleen zit deze Electro collectie in een ander jasje. Deze verpakking is glanzend zwart in vergelijking met de felle kleuren van de reguliere Babylips, en de huls is zoals normaal doorzichtig met 'Babylips' erop geschreven in de kleur van de lippenbalsem. De kleuren die ik heb zijn erg Neon achtig. 

De collectie bestaat in totaal uit 6 verschillende kleuren: Minty Sheer, Fierce and Tangy, Pink Shock, Berry Bomb, Strike A Rose en Oh! Orange! Ik heb ze niet alle 5 gehaald omdat de gele en de paarse kleur mij niet zo aanspraken. Mijn moeder heeft de oranje kleur gehaald, dus die mag ik soms ook gebruiken. Ze hadden in de supermarkt maar 5 kleurtjes, Minty Sheer (de groene kleur) ontbrak in hun assortiment. 


Dit zijn de swatches! Je ziet links Strike A Rose en rechts Pink Shock. Ik was echt verbaasd over de pigmentatie. WOW! Ik vind deze twee kleurtjes echt super leuk voor de zomer. Omdat het weer ook steeds zo veranderd heb ik vaak schrale lippen. Dag en nacht ben ik (letterlijk) bezig met het insmeren van ze. De formule van deze Babylips + de smaakjes vind ik het prettigst van allemaal. Het is een  - naar mijn mening voedende balsem. 

Deze Babylips hebben de pigmentatie van een goed dekkende lipgloss maar hebben de verzorgende werking van een lippenbalsem ♥ 

Conclusie: Deze Babylips zijn echt awesome en ik denk dat ik ze (vooral) deze zomer erg vaak ga gebruiken! De balsem voelt lekker zacht aan op de lippen en blijft er ook aardig lang op zitten. Ik denk dat dit mijn nieuwe zomermusthave is! 

Ik heb deze Babylips' bij de Mercadona in Spanje gehaald voor € 3 per stuk. 

Kende jij deze Babylips al?





5 opmerkingen :

  1. Babylips, ik ben er ook gek van! Zijn zooo fijn. Leuk artikel over geschreven!
    Liefs, anniekkx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze twee lijken me heel fijn! De verpakking vind ik er super leuk uit zien. Ik heb ze hier nog niet gezien en als dat ooit nog komt ga ik zeker kijken voor Strike A Rose, die vind ik namelijk het mooiste! :) Fijne review!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik moet ook echt een keer die baby lips gaan uitproberen :)

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een jaartje geleden waren de reguliere Babylips helemaal hot en toen moest ik ze hebben, haha! Deze zijn ook heel gaaf, die kende ik nog niet! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka