Katy Perry Killer Queen Oh So Sheer

Katy Perry - mijn favoriete zangeres en een groot voorbeeld voor velen - heeft vorig jaar haar tweede eigen geur, Killer Queen gelanceerd, een geur geïnspireerd op rode fluweelbloemen: de diepe, bordeauxrode kleuren, de fluweelzachte textuur doet denken aan een koninklijke mantel. In mei dit jaar is er een tweede versie van Killer Queen ontstaan omdat hij zo'n succes had: Killer Queen Oh So Sheer. Een Limited Edition geur en dit keer in een lavendel kleurig jasje. Ik smachtte al een hele tijd naar deze prachtige geur en iedere Katy Cat zou 'm wel aan haar parfum stash willen toevoegen. Zo kon ik dat op mijn verjaardag ook doen, en oh god, hij ruikt goddelijk! Een echte power woman geur! 



De 100 ml flacon zat in deze prachtige koninklijke doos. De doos kun je bijna wel een zusje noemen van de originele Killer Queen verpakking, die rood is. Je ziet het mooie Killer Queen 'Logo' met daaronder Oh So Sheer geschreven. Ik ben wel zo iemand die de dozen en verpakkingen van geuren houd, dus deze gooi ik ook zeker niet weg! :)


De topnoten zijn fruitig; deze bestaan uit bosvruchten, zwarte bes, pruim en vlierbes. De hartnoten zijn juist bloemig, met de geuren van fresia, plumeria en rode fluweelbloemen. De basisnoten zijn hetzelfde als bij het originele Katy Perry Killer Queen parfum; kasjmier hout, patchoeli en praline vulling. 

Wanneer je de geur opspuit is hij erg fris maar dit naderhand je 'm er langer op hebt zitten wordt hij steeds bloemiger en poederiger. Het is een heerlijke zachte, speelse bloemengeur die perfect past bij het voorjaar, vind ik. 


Ik ben echt verliefd op de flacon en de geur zelf. Hij kost normaal € 49,50 per 100 ml, maar er is tijdelijk een 60% korting actie bij ICI ParisXL, waar je dus nu € 19,95 per 100 ml voor betaald.

Wat is jouw favoriete geur?



6 opmerkingen :

  1. Wauw die flacon is ook zo mooi <3 en wat een korting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat flesje is zo mooi en de verpakking is echt geweldig! Logisch dat je die niet wegdoet, haha. Wat heb je toch weer supermooie foto's gemaakt! Dit luchtje is inderdaad een pareltje voor in je parfumstash. Hopelijk ligt ie volgende maand ook nog in de schappen bij ICI Paris XL met korting want de geur klinkt heerlijk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooi flesje, en ik ben natuurlijk ook super benieuwd naar de geur!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super mooi en lijkt me ook heerlijk ruiken!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka