Love The Hype: Watermelon Rules



Omdat ik steeds meer into the fashion ben lijkt het me leuk om af en toe mijn mening te geven over bepaalde items die in zijn. Zo zijn nu de jelly shoes en drukke printjes helemaal in, maar wat vind bijvoorbeeld ik er eigenlijk van? Zou ik het ook dragen? Vandaag ga ik je wat meer vertellen over de 'watermelon hype'.

Naar mijn mening is deze hype niet heel erg bekend. Al hoewel watermeloen één van mijn lievelings fruitsoorten is en ik altijd helemaal weg ben van de DIY's waarin ze de watermeloen verwerken heb ik deze hype nog nooit op straat gezien in Nederland. Integendeel tot deze Lookbookers dragen ze jurkjes, T-Shirts en/of rugtassen: tegenwoordig verzinnen ze het allemaal. 

Wat vind ik deze hype leuk zeg! Vooral voor in de zomer ook, lekker vrolijk! Ik vind vooral het allerlaatste jurkje erg tof, iets wat ik zelf wel zou dragen. De ananasjes zijn al een tijdje in en ik denk zeker dat de watermeloen een goede concurrent is, hahah.

Is zo'n artikel voor herhaling vatbaar?


7 opmerkingen :

  1. Wauw, die jurkjes zijn zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind het laatste jurkje ook echt heel erg tof en het babyroze shortje ook! Superleuk artikel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je hier je mening over geeft, moet je zeker vaker doen! Ik vind watermeloenen ook heel leuk ook al heb ik ze stiekem nog nooit gegeten. Die jurkjes zijn trouwens echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super!! dit vind ik nou echt geweldig, al die hypes die niet zo standaard zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa, in nederland is de ananas erg in, maar de watermeloen zal hier ook wel heenkomen, want het is een enorm leuke trend! Vooral die high waisted short en dat laatste jurkje, wauw eh!

    Liefs

    anniekkx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze outfits zijn gewoon te leuk!
    Echt perfect voor de zomer ;)

    Bedankt voor het delen van deze post, ik ben echt een fan van je blog <3
    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

    http://beautyster.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka