Watermelon Nail - Art



Toen dit artikel laatst verscheen waarin ik mijn mening over de Watermelon Hype gaf kreeg ik erg leuke en enthousiaste reacties! Omdat ik na aanleiding van dat artikel helemaal in de Watermelon stemming was en ik zin had om een nail-art te maken besloot ik de twee te combineren! Het is dan misschien niet 'perfect' geworden, maar door de niet goed gelukte rechte lijnen zie je dat het door jezelf gemaakt is, hahah! 

Deze nail-art is op zich wel simpel, maar vergt wel wat tijd en geduld. Uiteindelijk heb je na dat harde werk een leuke nail-art op je nagels staan! ;P Let's get started, the things you'll need: 


Ik heb een zwarte, witte, groene en roze lak gebruikt. De twee linker lakjes komen uit een nail-art set, er zit een dun buisje aan waardoor je de nagellak heel secuur kunt aanbrengen. 


Ik ben gestart met een fel, neon roze kleur. Eigenlijk was de lak die ik gebruikte voor nail-arts bedoeld, maar ik heb het dunne kwastje eruit gehaald en die vervangen door een normaal kwastje. Ik heb hier uiteindelijk 2 laagjes van aangebracht, prima dekking. 


Wanneer je de roze lak goed op hebt laten drogen is het tijd om met de groene kleur aan de slag te gaan. Zet een lijn rondom je nagel en volg daarbij de rondte van je nagelriem, laat de bovenkant van je nagel vrij. Laat dit goed drogen en als je nog niet tevreden bent met de dekking breng je er daarna nog een laagje over aan. Laat alles wel heel erg goed drogen, anders kan het misgaan! 

Breng dan met een witte kleur een ronde lijn aan, net zoals hierboven uitgelegd. Breng dan een aantal zwarte stipjes aan op het roze gedeelte, doe er uiteindelijk een topcoat overheen, en voila, klaar is kees! 

Wat vind jij van deze zomerse nail-art?


2 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka