Birthday Presents

Vorige week donderdag was ik jarig en toen ik uit school kwam vierde ik mijn verjaardag. Ook heb ik nog een feestje gegeven voor mijn vriendinnen wat erg gezellig was! Bij de 'It's My Birthday' post vroeg iemand of ik een artikel kon maken met de cadeautjes die ik gekregen had. Dit leek me wel een leuk idee en omdat ik dit jaar meer cadeautjes gekregen heb dan ooit te voren (xD, hahah, je kan het ook te serieus nemen) maakte ik wat foto's en heb ik uiteindelijk dit artikel voor jullie gemaakt!

Ten eerste ben ik super blij met alles wat ik gekregen heb! Zelfs wat producten die op mijn wishlist stonden, hahah! 

Hier alles wat ik gekregen heb:
♥ Ik heb een Victoria Secret Mini Bodysplash set gekregen, en OHMYGOD, I'm lovin' it! De geuren zijn echt heerlijk: Amber Romance is tot nu toe mijn favoriet.. ♥ Ik heb de Katy Perry Killer Queen Oh So Sheer parfum gekregen (waar nu ook een review van online staat, klik hier als je 'm wil lezen) van mijn ouders, hij is echt zo goddelijk! ♥ Ik heb 4 nagellakjes van Essence en 2 van de HEMA gekregen die echt uber cute zijn! ♥ Ik heb een NYX Butter Lipgloss (die stond op mijn wishlist, aaahhh!), een lipgloss van de nieuwe Miss Sporty collectie in een paarse kleur, awesome, en een nude lipgloss van de HEMA gekregen. ♥ Dan heb ik nog een L'Oreal True Match Powder gekregen die echt super fijn is! ♥ Dan heb ik nog 2 pakjes Kinder Chocolade gekregen (yum yum, ze zijn nu al op). ♥ Ook heb ik nog een cadeaubon van de DA Drogist gekregen. ♥ 2 lijstjes met foto's van mijn vriendin ♥ Een super schattige metalen flower crown. Oké, dit duurt lang zeg. ♥ Ik heb ook nog 3 kaars houdertjes gekregen in pastelkleurtjes met geur waxinelichtjes, zo cute. ♥ Nog een Vogue douchegel. ♥ Wat snoep. ♥ De Fashionista  Nikkie Tutorials editie. ♥ En tot slot heb ik nog een bioscoopkaart  (die ik mooi voor The Maze Runner kan gebruiken, here I come Dylan! Ik ben fan, sorry) en een roze knuffel biggetje gekregen. 

Het waren twee hele leuke dagen! En als je me op Instagram volgt kon je al zien dat ik op mijn verjaardag allemaal confetti over me heen kreeg en blazende toeters in mijn oren, haha, super lief! ♥


5 opmerkingen :

  1. Leuke cadeautjes! Ik moet ook nog wat bodysplash kopen voor het nieuwe schooljaar, handig voor in je tas want ze zijn onbreekbaar ♥

    x Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen, zeg! Je bent flink verwend, hihi. Die bodysplashes van VS lijken me heerlijk! Breathless en Aqua Kiss (body lotion) zijn tot nu toe mijn favorieten, echt heerlijk! En ohhh, die drie kaarsenhoudertjes zijn zoo leuk... je weet denk ik niet waar ze vandaan komen? Als ik eenmaal Parijs torentjes en roze zie dan moet ik zoiets gelijk hebben, haha! :) Die zijn echt superleuk! Veel plezier alvast bij de film! Leuke blogpost en je foto's zijn weer mooi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zei toch, amber romance is echt super lekker, ik heb ook de bodylotion en bodywash. Leukk sammm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een coole cadeaus heb je gehad!
    en mooie nagellakjes van Essence ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel cadeautjes heb je gekregen zeg! En leuke cadeautjes ook haha. Ik weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd heb, en anders bij deze: Gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka