New In: Panter Shoes


Vorig weekend was ik er eventjes met mams tussen uit: we gingen een weekendje naar Haarlem! Deze stad staat bekend om haar Gouden Straatjes en daarom is er ook een goede shopgelegenheid. M'n moeder had een aantal maanden terug een hotel geveild en daar hebben we uiteindelijk ook overnacht. Toen wij er waren was er nog een festival dat al een aantal dagen gaande was op en rondom de Grote Markt. Zaterdagavond traden onder andere Van Velzen en Eva Simons op. We hebben een korte glimp van Van Velzen opgevangen en zijn toen weer naar de hotelkamer gegaan omdat we allebei erg moe waren. We hadden de hele middag geshopt, en ik heb bovenstaande schoenen gekocht waar ik echt super blij mee ben! 




Ik heb ze bij de winkel Dolcis gehaald en ze kostten volgens mij rond de € 70. Het was trouwens super gezellig om eventjes met mama alleen te zijn, een weekendje weg had ze ook wel verdiend. We hebben zaterdag avond heerlijk gegeten bij een Italiaans Restaurant waar ik een pizza (duhh) en panna cotta nam, en mama antipasti aangezien ze haast geen trek had. Helaas kwam de regen zondag met pijpenstelen uit de lucht dus zijn we maar wat vroeger naar huis gegaan. Nu ben ik net 1 dagje naar school geweest en ik vond het zo leuk om iedereen weer terug te zien! Er komt ook snel een artikel aan met doelen die ik dit (school)jaar wil bereiken of me aan wil houden... 


Houd jij van de panterprint in kleding artikelen?










3 opmerkingen :

  1. Superleuke schoenen! Als iemand het subtiel combineert met panter print vind ik het een hele leuke stijl maar als je het too much doet houd ik er echt niet van, haha! Mooie foto's heb je gemaakt :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze zijn wel heel erg mooi! Geweldige aankoop!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds! Ik ben niet zo van de panterprint, maar deze schoenen vind ik wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka