Some Holiday Pics 2014 ♥











In Spanje houden ze siësta. Dit houdt in dat ze van 2 tot vijf gaan slapen, wat betekent dat er geen ene hond te doen is in de stad of in het dorp. Cafés en winkels zijn allemaal dicht. Pas wanneer iedereen zijn dutje gedaan heeft begint het leven er echt. De mensen (in het deel waar wij zaten) eten vaak pas rond 11 á 12 uur 's nachts omdat het gewoon veel te warm is om vroeger te eten. Pfoeh. Op de camping waar wij zaten aten we meestal om half tien...

Twee weken geleden zat ik nog in het lekkere en warme Spanje. In totaal zijn we er drie weken geweest en verbleven we op een mini camping van vrienden van mijn ouders. Met de nadruk op 'mini'; er waren 3 caravans, één chalet en één glamping tent, waar wij inzaten. Bijna elke dag was het boven de dertig graden en toen we een keertje in Sevilla waren liep het zelfs tegen de 50 graden op. Wauw, dat was echt niet te doen, zelfs niet in de avond.  

Vandaag deel ik een aantal foto's die we hebben gemaakt tijden onze vakantie in Spanje :) I hope you'll enjoy! ♥


Als eerst ga ik je even voorstellen aan de 'mini' camping. Het was echt heel erg klein, maar dat vond ik juist wel fijn. Er stonden niet al te veel mensen en ook zat je niet super dicht op elkaar, dus had je ook privacy. Er was een zwembad (waar ik dagelijks in te vinden was), een douche met uitzicht op het dal (en natuurlijk een wc), een buitenkeuken waar elke dag door de eigenaar werd gekookt en voor de wat kleinere kinderen een klein speelhoekje. 

Dit was het uitzicht wanneer je buiten onze glamping tent op het houten plateau zat. Heel erg mooi vond ik dat, haha. :)


De eerste week ging Lotte mee en we zijn toen een dagje naar Mijas geweest. Een erg leuk en schattig dorpje met een aantal leuke winkeltjes en terrasjes. Zo gingen we naar een Chocoladefabriek (zie de foto hierboven) waar we zelf chocolade mochten maken (Yum) en hebben we nog op een terrasje gezeten. Ik vond Mijas echt heel erg mooi!  






Dit zijn nog wat overige foto's van Mijas. ♥  ♥  ♥

We zijn in de week dat Lotte er was ook nog naar een waterpark gegaan wat erg gaaf was. Hierboven zie je m'n ouders in de Boomerang, die was echt vet! 


Toen Lotte weer veilig thuis was hebben we onder andere Rhonda bezocht. Een dorp gebouwd op twee kliffen met daartussen een brug gemaakt in de Moorse tijd. Het was die dag echt heel erg warm, dus veel hebben we er niet gedaan. 



Gezellig op de camping BBQ-en in een boot. 

De camping at night

Gerrie (de hond) wist wel hoe ze moest poseren voor de camera. En ja echt, toen ze de klik van de camera hoorde ging ze in deze houding, hahah!

Ook kwam mijn tante met haar vriend nog een weekendje bij ons wat erg gezellig was. We zijn twee dagen naar het strand geweest (wat echt heerlijk was) en we hebben samen ge-BBQ. 

Hier ging ik los in de KIKO in Sevilla. Ik nam 5 Glow Touch Lips & Cheeks mee, want ze waren in de aanbieding, woohoo! :)

Dit was een bar in Jerez waar mijn moeder helemaal enthousiast over was!

Ben jij ook op vakantie geweest? Zo ja, waar? :)


7 opmerkingen :

  1. Wauw, jullie hebben echt super mooie foto's gemaakt! Spanje lijkt me echt heel erg mooi. Dat waterpretpark ziet er echt heel tof uit! Ik ben één keer naar Calella geweest in 2009 wat echt superleuk was maar we hadden niet echt iets van de plaats gezien maar wel door de winkelstraten enzo gelopen, haha. Mijas lijkt me echt een heel mooi plaatsje en Rhonda lijkt me zo'n mooie plek! Erg leuk om te lezen en je vakantie kiekjes te zien! Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest, hopelijk ga ik in december een weekje naar Berlijn! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zeggen dat mensen tijdens de siesta slapen, maar dat is helemaal niet waar!
    Ik heb zelf (veeeel) familie is Spanje wonen, en hun slapen helemaal niet.
    Ze hebben dan alleen vrij van werk en school om te eten en te drinken.
    En dat doen ze dan heel uitgebreid.

    Spanje is een mooi en lekker warm land om naartoe te gaan.
    En je foto's zijn echt geweldig geworden !
    Ik ga zelf vaak naar een kuststadje zodat we lekker vaak naar het strand kunnen!LD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt! Toen ik in Spanje deze vakantie heb ik gelukkig niks gemerkt van de siesta! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's,het ziet er prachtig uit! Ik ga morgen op vakantie, naar Parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het echt heel leuk dat ik mee mocht! Het was echt heel gezellig. Beetje jammer van mijn mislukte kapsel in de chocolade fabriek :), haha. Super mooie foto's en wat een super leuke dingen hebben jullie de laatste twee weken nog gedaan.

    Ik denk dat je wel weet waar ik op vakantie ben geweest, haha ;).

    xx Lotte <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel erg leuk uit!
    En super mooie foto's :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka