It Girl


Toen ik laatst een pakketje kreeg van Modehemel.be had ik al meteen in gedachten wat ik ermee wou doen toen ik het binnenkreeg. Ook al had ik geen flauw idee wat ik zou krijgen, ik moest en zou er outfitfoto's van maken. Gisteren ben ik met mijn vriendin Maud naar oud Borne gegaan om wat outfitfoto's te schieten. Ik vind ze best wel leuk geworden, ook al voelde ik me een beetje ongemakkelijk (ja, dat heb ik altijd als mensen foto's van me maken). Al hoewel ik zelf niet snel de oorbellen zou dragen heeft het toch erg leuk uitgepakt in de uiteindelijke foto's. Vind ik dan ;P Let's take a look!

Oké, ik heb te veel foto's, dus sorry daarvoor, maar ik wilde ze allemaal zo graag met jullie delen!


































Wauw, wauw, wauw, wat vind ik dit leuke items zeg! Eerst wist ik niet zo goed wat ik van de oorbellen moest vinden, maar nadat ik ze een keer gedragen had vond ik ze erg gaaf! Niet iets wat ik elke dag naar school zou dragen (sowieso draag ik haast nooit oorbellen), maar wel erg leuk en geschikt voor een feestje! :) 

Ik ben gisteren met mijn vriendin Maud naar oud Borne gegaan in de hoop wat leuke outfitifoto's te schieten van deze look. Ik ben erg blij met het eindresultaat! Een comfy, zomerse en casual outfit. De zomervakantie zit er bij mij trouwens alweer bijna op :( Over een weekje moet ik mijn boeken ophalen (ja I know, erg laat) en dan kan het harde werk weer beginnen..... Ik heb best wel weer zin om naar school te gaan, daarmee bedoel ik de gezelligheid en niet het leer- en maak werk. Al zou dat toch gedaan moeten worden. 




Shirt: Modehemel.be // Short: New Yorker // Schoenen: Vans // Katoenen Tas: Modehemel.be // Oorbellen: Modehemel.be 



*Deze post is in samenwerking met Modehemel.be

Wat draag jij het liefst op een zomerse dag?

5 opmerkingen :

  1. Wat een superleuk outfit zeg! Ik vind je tas en shirt heel erg tof! De oorbellen zou ik zelf ook niet zo snel dragen maar ze zijn inderdaad tof voor een feestje! Superleuke items! De eerste en tweede foto vind ik het leukste! Zelf draag ik het liefst op een zomerdag een shortje met een simpel shirtje, lekker makkelijk haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, je shirt is erg leuk en de tas past er goed bij!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Liefde voor je tas! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk deze outfit ;)
    Super coole shirt ook <3

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave outfit! Ik vind je tas echt zo grappig!<3 En je ziet er veel ouder uit dan 12, haha! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka