My DIY'ed Back 2 School Notebooks


18 augustus is voor mij de dag dat ik weer naar school moet. Of nouja, ik moet mijn boeken, agenda en rooster die dag ophalen. De 19e begint het harde werk dan echt, en alhoewel ik daar helemaal geen zin in heb heb ik wel weer zin om mijn klas te zien! Omdat de 19e alweer zo dichtbij komt vond ik het daarom wel eens tijd worden om mijn schoolspullen aan te schaffen. Ik wist niet precies wat ik allemaal moest halen voor het aankomende jaar dus heb ik daarom maar wat schriften, kaftpapier en etiketten meegenomen en als ik nog iets anders nodig heb dan hoor ik dat wel op school. Ik heb mijn schriften van de HEMA opgefleurd door er een persoonlijke twist aan te geven. Ben je benieuwd naar wat en hoe ik het gemaakt heb? Klik dan op 'read more'. 

De HEMA is ideaal om je schoolspullen te halen; of je nou kaftpapier, schriften of een agenda nodig hebt, HEMA heeft een aardig groot assortiment (tenminste de HEMA bij ons in de stad wel) waar je ruim uit kan kiezen. Zoals al eerder verteld wist ik niet precies wat ik moest halen dus ben ik maar voor de meest basic dingen gegaan.
Al voordat de zomervakantie begon had ik bedacht dat ik graag met foto's een persoonlijke twist wilde geven aan de schriften. Uiteindelijk zijn het een aantal collages geworden van PLL, Katy Perry & random plaatjes van WeHeartit & Tumblr. Ik heb de collages gewoon in een Word document gemaakt en daarna uitgeprint op fotopapier. Ik ga er ook nog doorzichtige plak folie overheen plakken zodat het niet snel beschadigd raakt. Op de twee andere schriften heb ik trouwens nog 'Okay Okay' van TFIOS  en een andere afbeelding van WeHeartit opgeplakt.





Dit zijn de 6 schriften. Ik vind het veel mooier dan die basic witte tekst die er eerst op stond. Ik houd altijd wel van iets origineels en eigen. Want ik bedoel, volgens mij heeft niemand anders dezelfde ontworpen schriften als jou, pluspunt dus!

Omdat ik sommige vakken gecombineerd heb in een schrift (omdat ik anders nooit een heel schrift kan volmaken in een jaar) heb ik er wat tabbladen die ik nog had in gedaan. Eigenlijk zaten er nog meer stukjes aan de linker kant van het tabblad, maar die heb ik er afgeknipt omdat het anders niet in de ringetjes paste. Een erg simpele maar handige en glamorous manier, vind ik! 

Heb jij je schoolspullen ook zelf gepimpt?

2 opmerkingen :

  1. Wat superleuk dat je zo je schoolspullen hebt gepimpt! Heel origineel vind ik. Ik ga niet meer naar school omdat ik ben uitgestudeerd dus ik heb geen schoolspullen nodig, haha! Ik vind wel dat HEMA ontzettend leuke spullen heeft! :) Leuk artikel weer!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow sam wat zijn ze leuk geworden zeg!
    wat organel

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka