W7 In The Nude

Ik had al erg veel gehoord en gelezen over het tweede 'dupe' palette van W7 en eigenlijk was ik er wel erg benieuwd naar dus heb ik 'm uiteindelijk toch gekocht. De reviews waren wat verschillend en ook ik weet nog niet zo heel erg goed wat ik ervan moet vinden. Inmiddels ligt dit palette alweer een aantal weken thuis en heeft ie zich gevestigd bij mijn andere oogschaduw palettes. Ik ben er door de drukte van school niet aan toe gekomen om 'm eerder te reviewen, stom! 

Ik denk dat iedereen dit palette inmiddels al wel kent, of niet? Toen ik de kleuren in de winkel en op andere blogs zag raakte ik al snel verliefd. Alle keuren hebben een roze ondertoon en alhoewel ik veel roze oogschaduws al snel gewaagd vind denk ik daar bij dit prachtige palette heel anders over. 

Dit palette is in dezelfde stijl verpakt als in het vorige 'In The Buff' palette. Wederom een blik en dit keer een rosé goudige kleur inplaats van bruin. Ik ben benieuwd naar de swatches, laten we er naar gaan kijken!


Sorry dat de foto's van de swatches een beetje onduidelijk zijn geworden, dus ik hoop dat de swatches een beetje overheen komen met de werkelijke swatches, haha. 
De pigmentatie van de eerste vier kleuren vallen me erg tegen, ik had beter verwacht. Natuurlijk kan dat komen omdat het lichte kleuren zijn en ook kun je niet super goede pigmentatie van zo'n budgetmerk verwachten, maar als het goed is dan zijn we blij, hihih. De namen vind ik trouwens wel erg leuk! 

Dit lijkt er wat meer op! Ik vind de kleuren erg mooi en ik denk dat ik dit palette ga gebruiken als ik naar de bruiloft van mijn tante ga. Past wel leuk bij mijn jurkje. :) 

Dit keer is de donkerste kleur geen zwart, maar een erg donkere paarse kleur met subtiele glitters erin. De oogschaduws kruimelen wel een beetje, maar ach ja, wat verwacht je dan van zo'n budget palette?

Al met al ben ik redelijk tevreden over het palette. Het is budget en voor zijn prijs erg mooi en veelzijdig. Het palette is onder andere verkrijgbaar bij de OP = OP shop voor € 7,99.



3 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka