Garnier Micellair Reinigingswater

Het wordt nu echt koud buiten en door de verandering van het weer kan mijn huid erg gevoelig en droog worden, tot tegenstelling in de zomer, wanneer mijn huid juist erg vettig is. Ik vind het daarom ook erg belangrijk om mijn huid + ogen goed schoon te houden en te verzorgen. Eerder gebruikte ik een tonic maar die was erg heftig dus daar ben ik een tijdje geleden mee gestopt. Voor mijn ogen gebruikte ik speciale oogpads waarmee je de oogmakeup met water kon verwijderen. Inmiddels gebruik ik het Micellair Reinigingswater van Garnier al een aantal weken en ben ik erg onder de indruk! Ik was al erg lang naar een product zoals deze opzoek, één die én je gezichtsmakeup én je oogmakeup er af kan halen wat vervolgens geen prikkelend effect heeft. 





Zoals je op de verpakking kan zien bevat het reinigingswater geen parfum en parabenen wat super fijn is. De verpakking vind ik er erg cute uitzien! Het effect van de transparante flacon, het witte en het licht roze is helemaal mijn stijl en doet me een beetje denken aan mijn kamer, haha. Er zit 400 ml in wat voor zijn € 6,99 een goede deal is! Nou moet ik je zeggen, hij is totaal niet zuinig in gebruik, want als je je hele gezicht wil reinigen ben je haast drie watjes met flink wat reinigingswater kwijt.

Het Micellair Reinigingswater reinigt, verwijdert make-up en verzacht in één beweging van het gezicht, de ogen en de lippen zonder af te spoelen. Micellen, afkomstig uit de farmacie, zijn reinigende deeltjes die als een magneet onzuiverheden, make-up en talg op de huid aantrekken en zo van de huid verwijderen, zonder te wrijven. Deze verzachtende en geurloze formule is geschikt voor alle huidtypen, zelfs de meest gevoelige.


De formule is erg zacht en geurloos, wat ik een fijn pluspunt vind al moet je er wel van houden. Maar doet het ook echt iets voor mijn huid? Ik merk inderdaad wel verschil. Mijn huid voelt zachter en verzorgder aan dan voorheen en ook heb ik het gevoel dat onzuiverheden en roodheden verminderd zijn. Yay. 

Ik kan eigenlijk iedereen dit product wel aanraden, zo enthousiast ben ik er over! Eindelijk een goed product die ook echt doet wat 'ie zegt. Het Garnier Micellair Reinigingswater is verkrijgbaar bij de drogisterij in jouw buurt!

Heb jij ooit van Micellair water gehoord?

8 opmerkingen :

  1. Super mooi gefotografeerd! Oeh. Deze moet ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik dit micellair water ook al lang, ben er heel tevreden over. Het water van Bioderma is trouwens ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook best wel wat over het water van Bioderma gehoord, alleen jammer dat 'ie zo moeilijk te verkrijgen is..

      Verwijderen
  3. Ik heb hem ook al een tijdje, goede review! Inmiddels is de mijne bijna aan vervanging toe, zeker weten dat ik dit top product opnieuw ga kopen! Bij mij werkt ie juist wel zuinig in gebruik... ik heb hem inmiddels alweer 4 maanden. Gelukkig is ie bijna op want wat ik wel jammer vind is dat ie maar 6 maanden houdbaar is! :(
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook en hij is inderdaad erg fijn, zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een hele fijne reinigingswater!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! En ontzettend fijne review<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ik gebruik tot nu toe de Kruidvat 2 phases oogmakeup reiniger, met olie en oogmakeup reiniger. Werkt vind ik ook erg goed. Ik ga naar deze kijken, want ik heb het idee dat je hier veel langer mee kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka