Random Thoughts

Ik heb de spirit weer, haha. Afgelopen weken was ik namelijk wat minder bezig met mijn blog waar ik natuurlijk erg van baal, maar ik zit weer vol met leuke ideeën! In december bijvoorbeeld komt er iets erg leuks aan waar ik op dit moment al best druk mee bezig ben, sooooo, you better watch out! Haha, grapje hoor, vandaag neem ik jullie weer eens mee in mijn 'random thoughts'.

Ik zou echt willen dat ik zo'n mooi en groot raam in mijn kamer had, of in huis. Echt prachtig, en al helemaal met al die mooie bomen met gekleurde bladeren eraan, wauw. Ik kan daar echt zo verliefd op worden, he, haha.     

Je wil trouwens niet weten hoeveel zin in heb in Kerst terwijl ik zaterdag nog mijn schoen heb gezet (ik zet m'n schoen nog steeds, niet dat ik er altijd iets in krijg :P). De gezelligheid, de kerstboom die weer opgezet kan worden, de sneeuw, het lekkere eten en de leuke muziek die weer gedraaid kan worden! 

'Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock, Jingle bells swing and jingle bells ring, Snowing and blowing up bushels of fun, Now the jingle hop has begun'
Kan jij ook niet wachten op Kerst?

6 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka