Valentine's Day DIY

Valentijns Dag is al over ongeveer 2 weken, en voor de verandering leek het me leuk om twee DIY's te maken die in de trand van Valentijns Dag staan! Ik doe eigenlijk nooit iets bijzonders op deze dag, gewoon één zoals die vele anderen denk ik altijd. Maar toch ben ik er vorige week even voor gaan zitten, en heb uiteindelijk heb ik twee DIY's gemaakt die naar mijn mening best leuk gelukt zijn!

Voor deze eerste DIY heb je een schaar, papier, potlood, fotolijstjes, lipsticks, quotes en roze papier nodig. 

Allereerst haal je de achterkanten van je 2 lijstjes eraf. Haal ook het papiertje eruit, en gebruik die eventueel (of het plasticje) om de vorm om te trekken. Wanneer je dit hebt gedaan knip je ze uit. 

Pak dan je favoriete lipsticks en geef het papier als het ware kusjes. Heel awkward, I know haha. Doe ze dan in je lijstjes, et voilá!

Toen heb ik 2 quotes in Word uitgeprint, heb ze in de goede maat geknipt en heb er een strookje van het roze papier bij op geplakt. 

Zo ziet het er uit op mijn muur! 

Voor de tweede en ook meteen de laatste DIY heb je roze papier, een schaar, touw, een potlood en een lijmpistool nodig. 

Vouw je papiertje dubbel en teken er een half hart op met een potlood. Knip het vervolgens uit en doe dit ook met de andere blaadjes! Meet dan het raam (of wat anders) op zodat je weet hoe lang de slinger wordt. Lijm dan alle hartjes aan het touw met ruim 1 centimeter ertussen. Laat het goed drogen (is zo gedaan!) en hang ze op. Ik heb dat met punaises gedaan, maar dat kan je bijvoorbeeld ook doen met plakband. 



Heb jij zin in Valentijns Dag?




4 opmerkingen :

  1. Oh wat leuk! Ziet er allemaal zo gezellig uit! Ik wil dit ook doen! Zelf blijf ik met Valentijnsdag thuis en ga ik lekker eten met mijn opatje en omatje! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke diy's! Zoals je zegt, ze zijn inderdaad heel goed gelukt! Ziet er ook mooi uit in je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah echt hele leuke ideeën! Die hartjes zijn zo lief! x

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka