I Need You Spring ♡

. | via Tumblr
(Bron: WeHeartIt)

Al een tijdje is het lente en af en toe hebben we dat aardig kunnen merken. Zo waren er van die dagen dat het pittig warm was en ook had je zoals nu waarbij je het liefst binnen zit. Al met al weerhoud het weer mij er niet van om geen mooie foto's van de natuur te bekijken met het thema 'lente'. Als je mij een beetje kent weet je dat ik een steeds grotere passie voor foto's krijg en daarom ook vaak niet weg te slaan ben op WeHeartIt en Tumblr. 

Ik vind dat er aardig veel voordelen zitten aan de lente. Geloof me, ik ben geen biologie lerares, dus veel weet ik er niet van. Wel weet ik dat de lente mij een vrij gevoel geeft. Ik ben blijer en heb meer zin om dingen te ondernemen. Wanneer ik naar school fiets ruik ik de natuur; bloemetjes, groene bladeren en planten. Ook gaan veel van de zwembaden weer open. Nou weet ik van mezelf dat ik niet zo dol ben op zwemmen, maar een keertje gaan kan mij geen kwaad. Shirtjes met korte mouwen kunnen we weer uit de kast halen en zelfs shorts kunnen al gedragen worden! 

Ik ben onder andere van plan om outfit foto's te maken in deze periode. Ik heb het al vaak genoeg geroepen, maar het is er eigenlijk nog nooit van gekomen. Ik moet alleen even een fotograaf zien te regelen xD. Er is erg veel vraag naar en zelf lijkt het me ook hartstikke leuk om mijn stijl met jullie te delen! 

Ik heb nu trouwens vakantie, 2 weekjes. Ik was er echt aan toe en ik geniet er nu ook uitgebreid van! Vorige week kwam ik terug uit Engeland, en oh, wat was het leuk! Mijn voeten waren dood aan het einde van de reis, maar ja, dat is te verwachten. Al met al is het een herinnering die me altijd bij zal blijven. Binnenkort komt er waarschijnlijk een shoplog online met de dingetjes die in in Hastings en Brigthton heb gekocht. En nee, niks in Londen :( 

Van een artikel waarvan het eigenlijk de bedoeling was om over de lente te gaan is uitgelopen tot outfits maken, vakantie en Engeland. Wauw, Sam. Goed bezig. 


Geniet jij van het lekkere weer?

2 opmerkingen :

  1. jaa, outfits zijn leuk! Hopelijk wil iemand even voor fotograaf spelen, haha. Ik zag trouwens net Anouck bij jouw Twitter in je sidebar staan, en ik dacht al, huh? Maar je had het regetweet, haha! :) Ik ben heel benieuwd naar je aankoopjes in Engeland, zo te lezen heb je het leuk gehad. Voor nu heel veel plezier in je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook niks gekocht in London maar we zijn er in ieder geval geweest ;D ik heb net mijn muis laten vallen nu is die kapot xD

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka