Barry M. Natural Shadow & Blush Glow Palette


Toen we met school in Engeland waren hadden we gelukkig wat tijd om te shoppen (!). Zo bezocht ik de Superdrug in Hastings, waar ik al erg lang heen wilde. In eerste instantie kwam ik voor de Collection Concealer, alleen mijn kleur was uitverkocht en werd pas over een aantal dagen weer bijgevuld :( Wel kwam ik super leuke merken tegen zoals: Sleek, Revlon, Sally Hansen & Barry M. Toen ik dit palette van Barry M. zag werd mijn teleurstelling van de Collection Concealer omgezet naar blijheid!


Ik vind de verpakking van het palette casual maar chique. Het is een kartonnen doosje met daarop in rosé gouden letters geschreven: Natural Shadow & Blush Glow Palette. Het geeft een rustig en overzichtelijk gevoel, zonder te veel poes pas. Het doosje heeft een magneet systeem wanneer je het open en dichtdoet.  


Zo ziet het doosje er vanbinnen uit. Subtiele en naturelle kleurtjes met twee bijgeleverde sponsapplicators die ik vrijwel niet gebruik. Ook zit er een spiegeltje in die het 'in de auto of ergens anders opmaken' simpeler maakt. Laten we naar de kleuren en hun pigmentatie kijken!


Dit zijn de tinten van links naar rechts: een paars rozige glanzende tint, een cremige witte matte tint, een caramel matte tint, een zilvere glanzende tint, een aardbruine glanzende tint, een bijna donker paars bruinige glanzende tint en een zachtroze blush. Ze hebben verder geen namen :(



Tja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De ene kleur bevat wat meer pigmentatie dan de ander. Ik vind het niet super, maar ook niet slecht. Een beetje tussenin eigenlijk. Dit palette is prima voor een natural look, maar met de eerste kleur en de blush valt haast niet te werken (het kan natuurlijk bij iedereen weer verschillen). En swatches kunnen er weer heel anders uitzien dan als de kleuren eenmaal op je ogen zitten. 


Hier zie je de kleuren nog eens in ander licht. Ziet er weer anders uit, niet? 


Al met al ben ik niet super tevreden over dit palette. Natuurlijk is het weer niet zo erg dat er geen enkel pigment vanaf komt, maar ik had wat beter verwacht; vooral omdat het er in de winkel beter uitzag. Wel vind ik de kleuren zelf erg mooi, er valt zeker een mooie natural look mee te maken. Ik heb zo mijn gemengde gevoelens over dit palette. Mooi maar casual kun je het misschien wel noemen. Tja.

Ik heb dit palette bij de Superdurg in Engeland gekocht en was zo rond de zes à zeven pond, omgerekend naar de euro is dat zo ongeveer acht à negen euro. 

Hoe denk jij over dit palette ?

3 opmerkingen :

  1. Wat een mooi palette zeg. Ik vind de header van je site overigens prachtig. Telkens wanneer ik op je site beland ben zit ik er eventjes naar te staren. Mooie pastel tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het palette lijkt me heel fijn, jammer van de pigmentatie! Je hebt er echt prachtige foto's van gemaakt. Hele fijne review. Superjammer dat de Collection Concealer uitverkocht was. Hopelijk heb je de volgende keer meer mazzel als je er weer bent! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka