Quick Outfit Of The Day


Zoals ik nu al veel en veel te vaak heb aangegeven wil ik outfit foto's maken. Ik heb het echter nog niet gedaan omdat het te slecht/donker weer was of ik had geen hulpje die de foto's kon maken. Toen ik laatst weer wat foto's voor mijn blog aan het maken was begon ik spontaan wat simpele en snelle outfit foto's te maken. Het resultaat is niet super goed of mooi, maar het is tenminste wat; een begin. Terwijl ik dit nu type bedenk ik me dat ik dit misschien vaker kan doen. 'Quik Outfit Of The Day' foto's maken wanneer ik zin heb. Zo geef ik jullie af en toe een update over wat ik op het moment draag, en zo komen jullie onderhand misschien ook wel een beetje over mijn kleding style te weten. 

Wat vind jij van het idee ?

7 opmerkingen :

  1. Leuk om te zien! Die top is zo leuk met je skater skirt, vaker doen ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh zo'n leuke outfit! Ik vind dat je echt heel mooie foto's maakt! Ik vind je rokje echt awesome! Zeker vaker doen zoals hierboven al gezegd wordt, hihi. :) Je kamer is ook al zo mooi! Misschien kun je room details doen of een room tour? :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, een outfitpost! Zo leuk om te zien vind ik dat altijd. Je shirtje is zo leuk, met dat kraagje. Ik heb ooit een keer een poging tot een Peter Pan kraagje maken gedaan, maar dat mislukte helaas. Die van jou is wel heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke blog heb je en je outfit is ook zo schattig & leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit zeg!
    Echt prachtig ;)

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka