Een random update


Wat een lekker weertje is het zeg! School zit er bijna op, mijn favoriete serie is weer begonnen, vandaag ben ik in Amsterdam en over drie weekjes zit ik in het zonnige Spanje! Je wilt niet weten hoeveel zin in daar in heb!


Omdat ik de ene dag minder tijd heb dan de andere heb ik besloten om artikelen te maken wanneer het uitkomt. Zo hoef ik niet meer om tien uur 's avonds m'n laptop er bij te pakken om een artikeltje te tikken. Ik ga dus een beetje ongeorganiseerd bloggen, als je het zo kan noemen. Wel beloof ik dat er iedere week minimaal drie artikelen online komen. Én ook echt niet minder! 

Vandaag ben ik dus naar Amsterdam, samen met mijn moeder. We gaan eerst naar Bodyworlds, een soort tentoonstelling van het menselijk lichaam en ik kwam er dus achter dat het van echt mensen vlees is, iew. Daarna gaan we nog even shoppen. Waarschijnlijk gaan we naar de Forever21, want oh my god, daar wil ik zo graag naartoe! 

Verder hebben we volgende week weer een uitwisseling met een klas uit Vreden en een aantal proefwerken. Die week erop gaan we nog op kamp met de hele B Unit en die week daarop moeten we onze boeken inleveren, oh hell yeah

Pretty Little Liars is tevens ook weer begonnen, en wat was de eerste aflevering spannend en super leuk! Ik blijf maar verslaafd en in mijn vrije tijd ben ik er ook nog vaak mee bezig. 


Wat doe jij dit weekend?

8 opmerkingen :

  1. heey!
    Mischien is het inderdaad juist wel goed om te bloggen wanneer het jou uitkomt!
    Dan kun je bloggen wanneer je inspiratie hebt! Ik doe dat zelf ook en mij bevalt het heel goed ;)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik hoop het! :) Ik wil het bloggen niet opgeven omdat ik het gewoon zo leuk vind! Maar school moet er ook niet onder lijden, dus ik pas daar een beetje voor op...

      Verwijderen
  2. Echt supermooie foto's! En je hebt gelijk :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik kan niet wachten af van dat vele huiswerk en al die stress momenten.
    Is veel relaxter als je blogt wnnr je wilt
    Ik heb helaas geen tijd meer om PLL te kijken.
    gelukkig komt de zomervakantie eraan dan ga ik alles kijken

    xoxo Me'Shell

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, echt mensenvlees... Ik ben jaloers, jij hebt zoveel leuke dingen om naar uit te kijken... Bij mij op school hebben we nog een toetsweek, een project voor het goede doel, 1 dagje voor de brugklassen om af te sluiten (in plaats van kamp) en ga ik in de zomervakantie niet naar een warmland, maar naar familie in Maastricht! Dat tevens ook wel leuk is, maar Spanje is leuker... Nog veel succes met die uitwisseling en kamp!!!

    Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spooky (of hoe je het ook schrijft, je weet wie ik bedoel) ligt lekker in de schaduw...

      Verwijderen
    2. Aah, zo erg is dat toch ook weer niet, haha!
      Dankjewel Zoë! :)

      Verwijderen
  5. Ja, dat is ook zo, het was ook een irritante beslissing om te nemen, maar dit is weer net iets fijner. Misschien verandert het weer over een aantal maanden, maar daar worden jullie dan ook zeker van op de hoogte gehouden! Deze manier werkt nu prima, en vooral omdat ik nu niets afraffel. Dat had ik met vaste dagen wel, omdat ik de ene dag meer tijd heb dan op de andere. Maarja.. Alsnog bedankt voor de tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka