Q & A (Questions & Answers)

Een aantal weken geleden had ik een oproepje gedaan voor een Q&A (Questions & Answers). Ik kreeg een aantal vragen, en de meeste ervan heb ik hieronder beantwoord in het artikel. 

Wat is je favoriete winkel (zowel fashion als beauty)?
Het liefst zou ik oneindig veel winkels op willen schrijven bij deze vraag... Ik ga graag langs bij de Kruidvat om nieuwe make - up of verzorging- producten te kopen. Qua fashion verschilt dat heel erg. Bij mij staan de H&M, Forever21 en New Yorker in mijn favoriete lijstje!

Wat vind je naast het bloggen nog meer leuk om te doen?
Ik houd heel erg van bakken; van cupcakes tot uitgebreide desserts, mij kun je er 's nachts voor wakker maken om het te maken. Verder vind ik met mijn lieve vriendinnetjes afspreken altijd super leuk en ook shoppen kan ik niet uit dit rijtje weglaten. 

Wat vind je zo leuk aan het bloggen?
Dat je eigenlijk gewoon alles kan schrijven wat je leuk vindt. Er zijn geen limits of onderwerpen waar je over móét bloggen. Je kan ook je fantasie vrijlaten en je gedachten en gevoelens neerzetten. Het ligt er aan hoe jij het ziet. Bloggen is voor mij iets wat ik graag doe omdat het ontspant en mijn hoofd een beetje leegmaakt. Maar natuurlijk ook omdat schrijven altijd al een erg grote passie is geweest, ook al ben ik er pas laat achter gekomen. 

Hoe maak jij je foto's zo mooi licht?
Dit vind ik wel een leuke vraag, want ik heb er niet echt een trucje voor. Ik maak gewoon foto's (zelfs als het grauwig is buiten) en importeer die naar Lightroom 4.2. Hierin pas ik de foto's aan; ik knip ze af en toe en als ik vind dat een foto te donker is dan maak ik hem iets lichter. Ik houd van licht, maar het moet weer niet overbelicht zijn

Wat is je favoriete kleding stuk?
Sinds vorig jaar, zo rond oktober begon ik skirts te dragen. Ik ontdekte ze en vond ze meteen helemaal geweldig. Vroeger was ik sowieso erg van de rokjes en jurkjes, maar in de latere jaren ben ik daar eigenlijk mee gestopt. De laatste paar maanden ben ik steeds weer vaker skirts en jurkjes gaan dragen en ik ben obsessed with them! 


Wat je favoriete eten?
Deze vind ik wel een beetje moeilijk te antwoorden. Ik ben eigenlijk best wel dol op eten, maar natuurlijk niet op alles. Ik vind risotto, lasagne, spaghetti bolognese, pizza, köfte, etc allemaal erg lekker. Maar één keuze kan ik niet maken :$

Als je 1 land mocht uitkiezen waar je heen zou moeten gaan waar zou dat dan zijn
AMERIKA!!! Hahah, ik wil het al zo lang, zo graag. Een droom zou je het misschien wel kunnen noemen. De laatste paar jaar is het echt zo erg geworden dat ik nergens anders meer aan kan denken als mijn ouders vragen waar we dit jaar op vakantie naartoe gaan...

Wil je meer bereiken met je blog?
In het begin zag ik het als iets extra's wat ik na school kon doen. Naarmate ik steeds meer groei en meer bezoekers krijg, zit ik er vaker over te denken dat ik dit later (na school) wel mijn baan zou willen noemen. 

Wie zijn je grote inspiratiebronnen?
Tja, ik heb er heel wat. Qua bloggers wereldje word ik vaak geïnspireerd door Noorse blogs en dan met name de lay-out. Qua muziek zijn dat natuurlijk (as you all know) Justin en Demi <3 comment-3--="" nbsp="">


Stond jouw vraag ertussen?

3 opmerkingen :

  1. Erg leuk om te lezen! Tof dat je Noorse bloggers ook zo leuk vind en met name de lay outs, hihi. Ik houd daar ook zoo veel van! Ik ben overigens wel eens benieuwd wie jóuw favoriete bloggers zijn! :) Mijn vragen stonden er tussen, superleuk om ze te lezen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te lezen en jaaa mijn vraag zat ertussen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees ook veel Noorse blogs, leuk artikel! :) xxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka